Witam.Od jakiegoś czasu przy dłuższej jeździe obroty silnika potrafią wskoczyć na 2500 na luzie i tak się trzymają ,albo i nawet czasem rosną. Nie mam pojęcie co może powodować takie wariacje ,ale zawsze po ok 10 minut obroty wracają do swojego prawidłowego położenia
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 18:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Silniczek krokowy zespołu przepustnicy do sprawdzenia/wyczyszczenia/wymiany. To standard w tych silnikach, często się zacina, od czego szaleją obroty.
To tak na wstępie, bo trudno zdiagnozować silnik wirtualnie.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie jest to żadna wielka robota, ani kombinatoryki tam żadnej nie ma. Silnik krokowy umocowany jest na zespole przepustnicy na dwa wkręty na krzyżak. Do tego idzie doń złączka zasilająco-sygnałowa. Jego wyjęcie to piętnaście sekund roboty.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum