Forum Klubu ROVERki.pl :: [45 1,4] problem z kierownica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[45 1,4] problem z kierownica
Autor Wiadomość
satan 



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 37
Skąd: knurów



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:19   [45 1,4] problem z kierownica

witam drogich forumowiczów
Panowie podczas hamowania mocno drży mi kierownica od czego to moze byc zależne? Czy jest to wina układu hamowania (np. wytarte klocki hamulcowe)?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:22   

krzywe tarcze, brak zbieżności kół, zużyte amortyzatory
napisz jeszcze przy jakiej prędkości to występuje i czy przy gwałtownym hamowaniu czy delikatnym
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
satan 



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 37
Skąd: knurów



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:25   

dzieje sie to przy wiekszych prędkościach (powyżej 40 km/h) i przy delikatnym hamowaniu
dzieki za wskazanie mozliwych przyczyn
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:30   

jak przy delikatnym to tarcze raczej odpadają ale mogę się mylić
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:32   

Ja również sprawdziłabym zbieżność i wyważenie kół, ale pań nie pytałeś o zdanie :razz: :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:36   

jeśli to zbieżność to auto powinno ściągać :wink:
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:37   

dlatego najpierw proponuję sprawdzić wyważenie kół, tym bardziej, że jest tańsze :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 11:39   

kasjopea napisał/a:
Ja również sprawdziłabym zbieżność i wyważenie kół
szosownik napisał/a:
jeśli to zbieżność to auto powinno ściągać

aaa właśnie chodziło mi o wyważenie kół, nie o zbieżność
pomyliłem się :P
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 13:43   

a ja sadzę że tarcze sa do wymiany z powodu zuzycia są już za cienkie i przy hamowaniu wpadają w drżenie jak jedziesz wolniej to tego nie wyczujesz. nie wiem czy masz tam tarcze wentylowane bo ja przerobiłem to na pełnych tarczach a myślę ze na wentylowanych jeszcze bardziej to czuć
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 15:43   

sknerko napisał/a:
ja sadzę że tarcze sa do wymiany z powodu zuzycia są już za cienkie

no właśnie chyba nie, bo ja do wczoraj jeździłem na tarczach 2mm cieńszych poniżej granicy bezwzględnej wymiany i efektem ubocznym było tylko wrażenie "nie odbijania' klocków po hamowaniu, żadnego drżenia na kierownicy
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 15:55   

bo to zależy od tarcz jak będą dobrej firmy to nie będzie tego czuć, kwestia też grubości klocków zapewne miałeś cienkie klocki a ja miałem grube i zaciski działały prawidłowo a drżało
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 16:25   

kolcki w połowie zjechane, niemniej wzięcie suwmiarki do ręki i zmierzenie tarcz nic go nie kosztuje
satan, minimalna grubość tarcz z przodu to 19 mm
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
satan 



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 37
Skąd: knurów



Wysłany: Sob Lip 11, 2009 17:39   

oki dzieki za porade
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover400 2.0di]problem z kierownica
aga_arturM Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Mar 21, 2010 14:08
aga_arturM
Brak nowych postów [R420] Problem z zawieszeniem i kierownicą
lysy_vet Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sob Lis 27, 2010 15:36
lysy_vet
Brak nowych postów [R45 2.0 IDT] Blokująca się kierownica
liberoy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Wrz 25, 2014 11:31
gammathough
Brak nowych postów [R400] Kierownica
Finveg Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Mar 05, 2015 18:11
Finveg
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45]Kierownica z R400 do R45
barney79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Cze 17, 2012 10:08
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink