Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 400 SDi 99r] 3TXB - znowu ten pilot do 400-tki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 400 SDi 99r] 3TXB - znowu ten pilot do 400-tki

Czyli - co w koncu z nimi jest......
Autor Wiadomość
vers 




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: ---



  Wysłany: Nie Lip 12, 2009 12:52   [R 400 SDi 99r] 3TXB - znowu ten pilot do 400-tki

Witam wszystkich forumowiczow.
Od razu wytlumaczenie - przegladalem forum wzdluz i wszerz - i jednak nie znalazlem odpowiedzi ma pytanie mnie nurtujace.......
Od niedawna mam Rover-ka 400 SDI 5D - '99 (jak w informacjach). Dostalem dwa piloty 3TXB (VIN: 43xxxx). Immobilizer dziala - ale tylko na jednym pilocie (co prawda zasieg chyba jak u innych - tak okolo 5m).
W tym drugim pilocie zmienilem baterie, bo i tak nie dzialal - i o dziwo on nadal nie chce dzialac. Oczywiscie wszystko zrobilem wedlug instrukcji wymiany baterii (na pewno) - ale efekty zadne. Rozebralem tego pilota zapasowego - ale w srodku czysto - bez zadnych zalan czy brudow......
W momencie gdy probuje zsynchronizowac ten pilot - nic sie nie dzieje (dioda na liczniku swieci w trybie stalym). Gdy wloze go do stacyjki i przekrece w pozycje II - pojawia sie szybki naprzemienny dzwiek (takie cos jak: ti-da-ti-da-ti-da.....). I nic wiecej. Nie uruchomie silnika, bo oczywiscie immo dziala nadal (to wiadomo).
Pierwszy - ten podstawowy kluczyk dziala - ale chcialbym cos zrobic z tym zapasowym, bo czasami moze sie przydac......... Czyzby i u mnie pozostaje jedynie programowanie tego pilota?
Aha. Do tego kluczyka zapasowego mam dolaczona blaszke z litera "R" (duze) i czterema cyframi. Czy to jest wlasnie ten awaryjny kod wylaczania immobilizera?
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez thef Nie Lip 12, 2009 17:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 12, 2009 12:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomaszi 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 552
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 12, 2009 14:05   

Jest duże prawdopodobieństwo, że bedziesz musiał zaprogramować tego pilota (w najgorszym wypadku jest padnięty) -możliwe że poprzedni właściciel chciał być uczciwy i zaopatrzył się w drugi pilot po zgubieniu poprzedniego ale nie programował go.
Co do 4cyferek to musisz zyczajnie przetestować czy to keycode immo. Procedura odblokowania immo z kluczyka jast w instrukcji, nie chciał bym wprowadzać cię w błąd bo nie pamietam w którą stronę należy kręcić kluczem najpierw.
W tych 4cyferkach nie może być zera.
_________________
NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 14:29   

Ja też mam problem z drugim pilotem. Dzieje się dokładnie to samo co u kolegi vers.
Podejrzewam, że padł słynny już kwarc czy coś takiego. Niestety nie mogę tego nigdzie kupić bo chętnie bym się pobawił tym pilotem. Gdzieś na forum jest napisane co dokładnie wymienić ale nie chce mi się poszukać :razz:
 
 
 
vers 




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: ---



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 15:41   

Dzieki bardzo za odpowiedzi.
Jednak, jak pisze Tomaszi - w tym "niby kodzie" (nie wiem, czy to ten wlasciwy - mam taki numer na blaszce przy pilocie zapasowym) wylaczenia imobilizera ja mam zero..... Dokladnie to mam tak: R3820
Czy cos jest nie tak ?
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 12, 2009 15:55   

a ja też mam taką blaszkę R 4 0 1 7 co to znaczy ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 16:33   

Blaszka to kod klucza i nie ma nic wspólnego z kodem immobilizera.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
vers 




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: ---



Wysłany: Nie Lip 12, 2009 16:40   

Dzieki bardzo wszystkim za odpowiedzi. Juz chyba wszystko wiem.....
Coz - bede musial przejechac sie gdzies do serwisu i odczytac kod immobilizera oraz cos zrobic z zapasowym pilotem.
Tomaszi oraz Brt - pomogliscie mi. Dzieki.
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pon Lip 13, 2009 10:17   

O wymianie tego kwarcu pisał tutorial kolega fearless :wink:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Pilot do 400ki LUCAS 3TXB + programowanie
prezespl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Mar 03, 2008 15:48
Brt
Brak nowych postów SOLVED [400 1.4 LPG] LUCAS 3TXB KEY i centralny - HELP
problem z centralnym zamkiem, silnik nie zapala
duszek-82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Lut 18, 2010 08:23
duszek-82
Brak nowych postów [R400] Programowanie kluczyka Lucas 3TXB
Tiamad Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Mar 13, 2008 00:11
AndrewS
Brak nowych postów [R416] Dwa piloty 3TXB, odmienne działanie
Kysior Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 34 Nie Sty 18, 2009 22:06
Gość
Brak nowych postów [R420] Zmiana baterii w pilocie lucas 3TXB
niemas28 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Kwi 24, 2008 12:18
tomcy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink