Wysłany: Nie Lip 12, 2009 16:11 [R620] Krańcówki - problem
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam...
Czytałem kilka postów odnośnie tematu jednak nie rozwiązuje to mojego problemu.
Dziś zamontowałem dwie nowe krańcówki, wcześniejsze były połamane itd itp
Po dłuższej obserwacji doszedłem do wniosku że mam problem z prawymi przednimi drzwiami, a mianowicie raz krańcówka styka raz nie. Powodowało to uruchamianie alarmu.
Dziś zamontowałem nowe krańcówki lewa strona auta ok a prawa nic zero przy czym niedawno świeciło się non stop że mam otwarte drzwi a teraz pomimo otwartych brak informacji o tym. Stwierdzam to oczywiście po kontrolce na liczniku.
Teraz trochę czystej elektryki.
Kiedy jest sygnał otwarcia drzwi, wydaje mi się że zwarcie z masą to opcja CLOSE??
Zastanawia mnie fakt dlaczego cała strona, chyba nie jest to współzależne??
Może ktoś się orientuje którędy biegną te przewody od krańcówek i docelowo gdzie??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 03, 2011 19:54, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 12, 2009 16:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie sie podswietlenie wnetrza samo zapalalo i poprostu odkrecilem kransowki wszystkie, psiknalem wd-40 na srubke i dziala bez zarzutow.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Perez, Zazdroszczę. Ja psikałem na złączkę, gwint i na wszystko co metalowe i nic. Muszę jeszcze spr. jedną opcję. Mam dwie pewne krańcówki więc zamienię je stronami, tzn dam je tam gdzie teraz mam problemy.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja jeszcze zanim spsikalem to wykrecilem srubki i wkrecilem i wykrecilem je kilka razy same w dziurke bez krancowek, zeby pozbyc sie widocznej rdzy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ale ostateczne wieści z frontu wyglądają tak że po roszadzie krańcówkami wynika jednoznacznie że to ich wina. Sprawna krańcówka obskoczyła każde miejsce i wszędzie działała.
Reasumując potrzebne kolejne 2 krańcówki
Temat OFF
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum