SOLVED [R220] Brak świateł mijania dziwna sprawa :)
Autor
Wiadomość
Fargo80
Pomógł: 24 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 260 Skąd: Wola - Tychy Rover 200
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 16:24 SOLVED [R220] Brak świateł mijania
Witam i prosze o pomoc.
Wczoraj wracajac wieczorem do domu "umarly" swiatla
dodam ze dlugie sa i postojowki tez
bezpieczniki sa ok - chyba ze jakis przekaznik
zarowki tez ok
co sie moglo stac
czekam na pomoc
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Lip 21, 2009 11:40, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 16:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Vesper416
Pomógł: 43 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 1138 Skąd: Poznań Rover Coupe
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 16:36
Posprawdzaj styki i poczyść je.
Sprawdź przewody całą wiązkę idąc od kierownicy, od włącznika po samą lampe.
Narazie tyle jak nie pomoże to będziemy myśleć dalej.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
staf
Pomógł: 241 razy Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 1762 Skąd: Ludwikowo/k.Płocka Rover 75
Fargo80
Pomógł: 24 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 260 Skąd: Wola - Tychy Rover 200
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 17:36
staf , schematy mam
musze to troche postudiowac, mialem nadzieje ze dedzie to cos mniej skomplikowanego
ale skoro czeka mnie meka sprawdzenia wszystkiego od poczatku do konca to do musze sie brac do roboty
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
azor77
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 17:52
Fargo80 , sprawdź przełącznik przy kierownicy.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Ukasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 220 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 19:48
azor77 napisał/a: Fargo80 , sprawdź przełącznik przy kierownicy.
Też stawiam na przełącznik przy kierownicy.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 07 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Nie Lip 19, 2009 20:05
fabrycznie nie ma przekaźnika ... jeśli padły oba naraz to też nie będzie bezpiecznik raczej, bo na każdą żarówkę jest osobny a trudno, żeby padły dwa naraz .... wiec również stawiam na przełącznik przy kierownicy
_________________ Pozdrawiam - Brt
Fargo80
Pomógł: 24 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 260 Skąd: Wola - Tychy Rover 200
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 05:38
No dzieki Panowie, dzis poznym popoludniem zerkne na to. Mam nadzieje ze jest to naprawialne. Bo ostatnio juz mnie moj R sporo kosztowal, ale to podstawowe wymiany jeszcze drazki kierownicze i mam nadzieje ze narazie bedzie spokoj.
Jak to opanuje to dam znac.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
iktorn73
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 12:13
U mnie był ten sam problem ale nie doszedłem co to bo akurat rozbiłem lampy ,po włożeniu "nowych" światła są .
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 07 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 20:15
najlepiej rzucić okiem na schemat i na tej podstawie kolejno przejrzeć instalację
_________________ Pozdrawiam - Brt
Fargo80
Pomógł: 24 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 260 Skąd: Wola - Tychy Rover 200
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 21:07
Panowie sytuacja opanowana
Okazalo sie że styki wewnątrz przełącznika były bardzo zabrudzone
Może się to komuś przyda więc napisze jak to zrobilem
1. sciagnolem obudowe element nr 5 i 11
w sumie az 3 sruby rys.el.nr 6
2. za zmiane siatel i kierunkowskazy odpowiedzialny jest przelacznik kolor czerwony
3. bez problemu (przy odpowiednim ustawieniu kierownicy )odkrecamy dwie male srubeczki nie te czarne tylko takie zlotawe
4. wypinamy dwie wtyczki - mniejsza (kierunkowskazy) i wiekasza (swiatla)
5. nastepnie przy uzyciu rozsadnej sily wyciagamy przelacznik
6. calosc jest skrecona czterema srubkami - odkrecamy je i przy pomocy srubokreta podwazamy klipy i juz mamy wszystko jak na dloni
7. przy pomocy wd40 wyczyscilem wszystko ladnie ze az sie swiecilo i w odwrotnej kolejnosci zlozylem z powrotem
jesli sie komus przydadza moje wypociny to zapraszam do roboty bo przyjemnosc gwarantowana jak sie samemu cos uda naprawic
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
staf
Pomógł: 241 razy Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 1762 Skąd: Ludwikowo/k.Płocka Rover 75
Wysłany: Pon Lip 20, 2009 21:09
Fargo80 , Gratuluje
_________________www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 07 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 09:20
super mnie też czeka rozbieranie tego przełącznika, ale ze zględu na kierunki ... czasami nie działają prawidłowo
_________________ Pozdrawiam - Brt
Fargo80
Pomógł: 24 razy Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 260 Skąd: Wola - Tychy Rover 200
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 17:52
Brt , jestem pewien ze to syf na stykach - konkretnie wazelina z plastikowych ruchomych elementow
robota w sumie na jakies 30-40min
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.