Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam na forum
jestem zielonym mechanikiem ale jak do tej pory drobne usterki usuwam bez problemu
klocki hamulcowe,siłownik od szyby,wymiana oleju,zderzaków, montaż neonów i inne pierdoły
wychodze z założenia że robiąc z głową zepsuć nic sie nie da a zawsze można wziąc na hol i do warsztatu
dzisiaj kupiłem górne wahacze do przodu bo mam na nich luzy.
poszedłem do garażu, zdjąłęm koło, osłonkę sworznia i
1
niestety do wachaczy nie mam nakrętek koronowych
i niebardzo wiem jak dobrać się do wbitej mocno zawleczki żeby odzyskać stare nakrętki( nie ma żadnego oczka tylko skorodowany drut)
spróbować ją wybić?
2
nad koronową nakrętką jest jeszcze druga na klucz 17.
czy one są na kontre? nie wiem zabardzo dlaczego są dwie?
zależy mi na nakrętce koronowej i nie wiem jak ją wydostać
3
czy muszę o czymś ważnym wiedzieć podczas montażu nowego wachacza
4
czy obcięcie np flexem gwintu sworznia wachacza UłATWI MI dobranei się do zawleczki i wydłubanie jej z przeciętego sworznia
i czy dam sobie z tym rade sam?
chociaż z Waszą pomocą zawsze się udawało
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 03, 2011 23:10, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 17, 2009 15:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Heh... Wiele nie pomogę, ale zajrzyj na http://hondaaccord.strefa.pl - tam znajdziesz pełną dokumentację serwisową do Hondy Accord CC7 - część nawet po polsku.
Może to coś pomoże.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 11:52
Zamiast koronowej możesz z powodzeniem użyć samokontrującej (pewnie taką masz w zestawie), starej nie odzyskuj, skoro tam wszystko skorodowane, po prostu odkręcaj a zawleczka się zmieli. Jeżeli koniecznie musisz mieć koronkową z zawleczką, to podjedź do sklepu moto i poszukaj, powinni Ci coś dobrać. Zanim zabierzesz się za wymianę sprawdź czy masz klucze, którymi dokręcisz mocno i bez problemu śruby trzymające górne mocowania z tulejami, bo tam jest dość ciężki dostęp, a je dokręca się po przykręceniu całego wahacza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum