Wysłany: Wto Lip 21, 2009 10:12 [R216 1.6Si 97r] gasnie i jest slaby w dolnych granicach obr
Kupiłem jakiś miesiac temu własnie ten model roverka [R216 1.6Si 97r] wymieniłem juź swiece, kopulke, palec, kable, WN, rozrzad, wszystkie filtry, byłem już u nie jednego elektryka którzy stwierdzili ze wszytsko jest ok ale nie jest bo roverek nadal gasnie jak dojezdzam do skrzyzowania dam luz to co jakis czas lubi sobie zgasnac a kiedy jest klima wlaczona to czesciej sobie gasnie a jeszcze dodam ze krokowy tez wyczyszczony i sprawny gdzie jeszcze szukac przyczyny ze jest slaby w dolnych obrotach i ze gaśnie ?
Ostatnio zmieniony przez redvici Sro Lip 22, 2009 18:14, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 21, 2009 10:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A czy elektryk sprawdzał sondę lambda??
Pytam bo koleżanka (fakt że w Seicento) miała po dzwonie za blisko jakichśtam rur i grzała się niemiłosiernie, przy dojeżdżaniu do świateł, zmniejszaniu się obrotów często gasł zwyczajnie silnik.
redvici, używaj znaków interpunkcyjnych w swoich wypowiedziach!
_________________ It's all right...
redvici [Usunięty]
Wysłany: Sro Lip 22, 2009 18:18
Dzisiej miałem jazdę do Tychów, zatankowałem wóz do pełna niestety kiszka, po drodze było ok ale kiedy dojechalem na miejsce zgasł a co do lambdy elektrycy sprawdzili ze jest ok.
Zastanawiam sie czy to nie bedzie przypchany katalizator
Może być, albo dolot dławi powietrze (zapchany filtr, zgięta rura, itd..) albo katalizator może być rozsypany w drebiezgi i ciśnienie spalin na biegu jałowym nie jest w stanie przepchnąć się przez zatory.
Generalnie, jakby nie patrzeć, wypadałoby sprawdzić ciśnienie sprężania silnika na każdym garze. To wg mnie, podstawowa sprawa w tej materii, gdyż przede wszystkim, trzeba stwierdzić, czy pod względem mechanicznym, silnik jest OK, czy może właśnie już nie i od tego gaśnie, itd..
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
redvici, zobacz to.http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=39166&postdays=0&postorder=asc&start=0
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
redvici [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 04, 2009 15:54
Znalazłem jednego elektryka który bez komputerów wlazł pod auto pogrzebał w nim prawdzie trzymał go mi ze cztery dni ale wyszukał usterkę ktorej na podpiciu do komputera nie wykrywało tylko dlaczego ? Otoż jest to czujnik polozenia wału, gdzie teraz taki mozna tanio kupic??
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
redvici [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 04, 2009 16:27
Jeszcze jedno pytanie jakie oznaczenie ma miec ten czujnik bo na tym starym nic nie pisze;( wszystko starte a roverek to taki jaki mam w opisie. z tego co znalazlem narazie na necie to sa dwa 3VRS NSC100760 i 3VRS NSC100390 ktory jest do mojego modelu wiecie moze?
[ Dodano: Sro Sie 05, 2009 19:13 ]
Przy zmianie sondy elektyk rzucił okiem na symbole na silniku i widnieje tam taki symbol 14K2 co oznacza podobno pojemnosc 1.4 a nie tak jak mam wbite w dowodzie 1.6 czy to prawda Jaki symbol powinien miec silnik 1.6 16v? r216 z 97r?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum