Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam problem, jak zwykle padł wentylator chłodnicy. Niestety rozwalił sie na dobre, łącznie z pęknietym śmiglem. Mam pytanie, czy w benzynie jest taki sam wentylator? W piatek mam wyjechać do Chorwacji a tu klops, nigdzie nnie mogę dostać do 2,0 cdt. Mam ofertę od benzyny ale nie jestem pewny czy będzie pasować a nie mogę pozwolić sobie na kolejny dzień straty czasu. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 21:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 17:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Możesz założyć od V6 2.0 lub 2.5, nie od silnika 1.8. Z tym ze będziesz miał dwa biegi ale da radę.
A to pech, chyba właśnie mam ofertę od 1,8 czyli nic nie poradzę. Ostatnia szansa może zaloże od innego samochodu jak jest opisane na forum i w artykułach na stronce. Moze jakas podpowiedź od jakiego autka jest najlepszy, czy pozostać przy pierwowzorze czyli vectra B?
Dziekuję za podpowiedź
Ja tam wolałem wydać 100 na wentylator z wektry i zaryzykować świrowanie klimatronika, niż 800 za używkę z rovera która pochodzi miesiąc jeśli w ogóle będzie sprawna.
Jeśli wyjazd w piatek, to nie bardzo jest wyjście ... ja bym montował co znajdę pod ręką na wyjazd, a po powrocie się martwił co włożyć na dłuzej Chorwacja bez klimy ... wolałbym nie
W Ciechanowie i okolicach Warszawy nie znalazłem. jedna oferta była całkiem niezła http://www.allegro.pl/ite..._chlodnicy.html , ale sprzedawca trochę się zagubił. Był na wczasach, a pracownik wysłał wentylator pocztą ( o ile wysłał) cóż jak dojdzie to problem rozwiązany, jak nie to po powrocie wymienię. Ogólnie 400 zł za wentylator jest do przyjęcia.
Bardzo dziękuję wszystkim za ciepłe przyjęcie i szybką reakcję na moja prośbę.
Ja byłem mało delikatny i rozbierając uszkodziłem stojan silnika (magnesy). Potem kupiłem używkę która pochodziła 1.5 miesiąca i dziś koleś oddał mi kasę. Więc kupiłem od Voyagera i będę eksperymentował. Trzymajcie kciuki.
Kurcze jak jutro nie dostane tego urzywanego orginału to też kupię ten od voyagera. Zawsze to nowy, zapytam mojego mechanika jak sobie poradzi z 3 biegami, oczywiście wszystkie ustalenia napisze na forum. Zawsze to nowy silnik, a nie stary zardzewiały, który padnie za kilka tygodni
Kurcze jak jutro nie dostane tego urzywanego orginału to też kupię ten od voyagera. Zawsze to nowy, zapytam mojego mechanika jak sobie poradzi z 3 biegami, oczywiście wszystkie ustalenia napisze na forum. Zawsze to nowy silnik, a nie stary zardzewiały, który padnie za kilka tygodni
Zrobiłbym tak samo. Nie pisałbym się na używanego bez gwarancji jak długo mi posłuzy.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Od voyagera prawdopodobnie jest słabszy z uwagi na krótszy silnik ale mam nadzieję że pociągnie większe śmigło. Po otrzymaniu spróbuje dobrać rezystancję lub sterowanie impulsowe co wydaje się lepsze z uwagi na większą elastyczność niż rezystory (można zmieniać obroty) i większą niezawodność. Ale wymaga odświeżenia wiedzy o elektronice a to może zająć troszkę czasu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum