czesc
jestem nowy i proszę o wyrozumiałość. dzis wracając do domu z jeziorka zaświeciła mi się kontrolka check i samochód stracił moc. autko zaczęło mocno kopcić przy wciskaniu gazu tak jakby nie przepalało paliwa. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu obroty silnika skoczyły na chwilę do 2000 po czym silnik wrócił do swojej normalnej pracy na biegu jałowym i zapaliła sie kontrolka check. auto przy odpaleniu bardzo kopci co sie nie zdarzało ponadto jest słabe jakby ktoś wyłączył turbine. pojechałem na diagnostyke i kompter wydrukował błąd: electronic fuel cut off. fault code stored when the solenoid has shorted,the valve has stuck, or a wire fault exists. nastepnie zrobiłem tak jak jest napisane na FAQ i zwarłem 4 i 15 pin i odczytalem kod 54 czyli Elektrozawór paliwa - usterka Zwarcie do zasilania, uszkodzony elektrozawór. czy ktoś miał juz taką usterkę??? proszę o poradę co ewentualnie muszę zrobić wymienić i gdzie ten zawór się znajduję. z góry dzięki.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 23:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na 99% wiązka pompy wtryskowej się poprzecierała...
gdyby elektrozawór miał faktycznie zwarcie do zasilania, lub był uszkodzony to albo by się nie otwierał i silnik by nie miał prawa odpalić, albo by się nie zamykał i nie szło by zgasić silnika...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
widzisz nawet tego nie wiedziałem. jeszcze nic mi się w nim nie psuło oprócz przegubu jad zaraz do mechaniora i bedę sprawdzał te wiązki tylko zastanawiam się co dalej jak nic nie znajdzie??
[ Dodano: Czw Lip 30, 2009 23:40 ]
kabelki kabelki. kolega steryd miał rację. wiącha nawalała. dzięki steryd!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum