Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 216si 97r] wymaga wysokich obrotów, na niskich nie rusza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 216si 97r] wymaga wysokich obrotów, na niskich nie rusza
Autor Wiadomość
tryt 



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: co?



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 12:17   [R 216si 97r] wymaga wysokich obrotów, na niskich nie rusza

Niedawno kupiłem R 216 si, przy ruszaniu musze mu dac w rure bo gasnie jakby mocy nie miał. jak juz jedzie to ok. Jaki jest wykres momentu tego silnika, bo mój rowerek najlepiej chodzi od 3000 do 4000. Wydaje mi sie ze jak na autko z 111 koniami powinien nie miec problemow z ruszaniem. Polećcie mi jakiś dobry warsztat w okolicy lublina, tak zeby zajęli sie autem a nie odwalili fuchy i forse zdarli.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 30, 2009 12:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 30, 2009 12:27   

Moze brakuje mu mocy, sprawdź cisnienie w cylindrach, czy wszystkie swiece dają iskre (moze nie palic na jakis gar), powodów moze byc miliony, daj do warsztatu niech sprawdzą.
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
tryt 



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: co?



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 12:51   

dodam ze jak juz mu dam w rure to przy ruszaniu prawie piszczy kołami, mocy wiec ma, ale nie na niskich obrotach dusi silnik.
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 30, 2009 12:57   

a ma normalny dolot i normalny układ wydechowy? czy jakis "Tjuningowy" z allegro bo byc moze ktos go jakos przestroil ze moc i moment dopiero wysoko wysoko w obrotach, chociaz to malo prawdopodobne, ale warto zobaczyc.

[ Dodano: Czw Lip 30, 2009 13:57 ]
Zobacz czy nie masz zapchanego katalizatora tbo to tez przymula auto
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
tryt 



Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: co?



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 13:01   

normalny, jedyna usterka jaka jest to zepsuty czujnik temp. plynu chlodzacego, ale to chyba nie ma wplywu
 
 
bandieta 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 145
Skąd: śląsk



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 13:06   

Ma i to spory - u mnie przy walniętym była dziura w gazie i rzucało silnikiem.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lip 30, 2009 20:46   

Ja mam Rovera 216 Coupe i mam ten sam silnik (tak mi sie wydaje). Na luzie mam 1000-1100 obrotów i to mi wystarcza do bardzo energicznego startu!!!


A silnik najlepiej zawija mi się przy 3tys obrotów
Ostatnio zmieniony przez Vesper416 Czw Lip 30, 2009 20:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Lip 30, 2009 20:48   

Vesper416 napisał/a:
Ja mam Rovera 216 Coupe i mam ten sam silnik (tak mi sie wydaje). Na luzie mam 1000-1100 obrotów i to mi wystarcza do bardzo energicznego startu!!!
tak Ci się wydaje to raz a co do obrotów to powinieneś mieć około900 :)
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
Kasa313 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 140
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 30, 2009 20:51   

Jak kolega wyżej napisał :]
Najlepiej jak oddasz auto do fachowca on będzie od razu wiedział co jest grane. Za dużo przyczyn może być i ciężko powiedzieć.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lip 30, 2009 20:56   

Ja nie narzekam a też nie wierze w to, że obrotomierz pokazuje dokładną ilość. Nie czuć żeby miał wysokie obroty wręcz przeciwnie czuć po prostu że wszystko jest dobrze
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Zibski 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 53
Skąd: Gostynin



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 22:12   

Zrób ten czujnik temperatury, mi 1,4 też czasami gaśnie jak za mało gazu dam. Z 1,5k obrotów spoko rusza.
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pią Lip 31, 2009 22:47   

Na wolnych obrotach te silniki mają dokładnie 850 obr/min. Jak skała. Ale..

Gdy dba się o osprzęt tego silnika (zapłon - cewka, przewody WN, kopułka, palec rozdzielczy, świece; zespół przepustnicy - czystość, sprawność, czujnik położenia przepustnicy, drożność i regulacja kanału obejściowego tarczy przepustnicy, szczelność, sprawność silniczka krokowego przepustnicy; sprawność czujników silnika - czujnik temp. cieczy chłodzącej, czujnik temp. powietrza w kolektorze dolotowym silnika, wspomniany czujnik położenia przepustnicy, czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik składu spalin [sonda lambda], czujnik położenia wału korbowego, itd.. itp.. etc..

To jeśli sam silnik - pod względem mechanicznym - jest w dobrym stanie (ciśnienie sprężania, szczelność zaworów, stan pierścieni tłokowych i samych tłoków, szczelność dolotu i drożność wydechu, itd..) to nie przysparzać on powinien żadnych przygód.

Posiadam od lat pięciu trzynastoletniego Poloneza z silnikiem 1.4 MPI K-16 Rovera, kupiwszy go od drugiego właściciela, gdy miał lat osiem niecałe.
Przejechałem tym samochodem w każdych warunkach pogodowych prawie sto tysięcy kilometrów przez te pięć lat niecałe. Oczywiście, na gazie, który doń zaraz po zakupie wstawiłem, bo jakże inaczej.
I stwierdzam - że gdy ów silnik jest w stanie dobrym, a zarazem, dba się o niego, kontroluje, trzyma przysłowiową rękę na pulsie jego, jeśli mogę to tak wyrazić - to te silniki są absolutnie niezawodne i wręcz legendarnie trwałe. Nie sposób ich popsuć, zniszczyć.
No, chybaże jawnie się tego chce.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [216SI]Kosztorys Wymiany rozrządu rover 216si
Rozrząd rover 216 ceny
Clean Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Sty 10, 2009 13:42
Brt
Brak nowych postów [R 216si] Rover 216si jaki sterownik silnika ?
Motorola Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Maj 21, 2014 21:27
leszczu
Brak nowych postów [ R 25 1,4 16v ] wskazówka temperatury się nie rusza ???
czy to wina czujnika ???
boss.007 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Sie 31, 2009 16:54
boss.007
Brak nowych postów [r200vi] Silnik włączony. Sam rusza na luzie.
Ronald Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Sty 31, 2012 18:15
Ronald
Brak nowych postów [214Si] Zgasl i nie rusza - dziwny problem
dudus87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Gru 22, 2009 09:24
dudus87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink