Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Czy ktoś używa instalacji LPG w ww. silniku 190 KM (seria „K”), co możecie powiedzieć na ten temat, jaką instalacje możecie polecić - technika idzie do przodu pojawiły się parowniki tłokowe i inne cuda..... . Ja po prostu wypadłem z obiegu, od kilku lat jeżdżę dieslem .....
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 21:30, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 30, 2009 15:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Podnoszę temat ponieważ za-nabyłem autko i mam zamiar założyć LPG, i prośba do - - Was jaką wybrać markę - model , gdzie na Śląsku (okol. Sosnowca - Katowic) oddać autko.....???
Ja miałem kiedyś instalację ze sterownikiem STAG 300 w peugeot 206 i byłem zadowolony. Ale mój kumpel miał identyczną instalację od innego gazownika też w 206 i co chwile miał problemy. Według mnie znajdź warsztat który ma doświadczenie z konkretnym silnikiem/samochodem tak aby nie eksperymentowali na tobie.
Na pewno doświadczenie montażysty w tym wypadku ma duże znaczenie, nawet najlepsza instalacja źle zamontowana sprawi mnóstwo kłopotu....dlatego ponawiam pytanie czy na forum jest ktoś z okolicy Katowic, kto montował LPG w serii K ( w zakładzie z sosnowca gość nie wiedział jak wygląda R 75 ).... Wołałbym oddać auto w ręce kogoś kto montował już inst. w K....
Sory ale powiem krótko za takie szarlataństwo powinni palić na stosie, żeby takie samochody zagazowywać. Ja wychodze z założenia że skoro stać CIę na taki samochód to musisz się liczyć z jego utrzymaniem.
I nikt mi tu nie wciśnie że teraz są bezpieczne instalacje IV lub VI generacji i że na mocy i dynamice sie nie traci. Może i różnice są nie wielkie ale to są silniki benzynowe i żaden konstruktor silników benzynowych sie nie podpisze pod instalacją gazową. To jest w ogóle inny rodzaj paliwa i pomimo tych wspaniałych Stagów i BRC silnik na gazie i tak dostaje w d... i po dłuższym czy też krótszym czasie siada. Pomijam już fakt że butle od gazu powinno się co jakiś czas wymieniać oraz inne podzespoły a mało kto się do tego stosuje potem auto idzie na sprzedaż z na wpół działającą gazownią a czym to grozi wiadomo.
Mi by było szkoda wbić nóż w serce mojego Roverka.
A i ja rozumiem że chodzi o ekonomie i oszczędność ja osobiście się po prostu z taką praktyką nie zgadzam.
Dziękuje.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Sory ale powiem krótko za takie szarlataństwo powinni palić na stosie, żeby takie samochody zagazowywać. Ja wychodze z założenia że skoro stać CIę na taki samochód to musisz się liczyć z jego utrzymaniem.
A ja wychodzę z założenia, że jeśli można zaoszczędzić bez szkody dla samochodu to po co przepłacać?
Cytat:
I nikt mi tu nie wciśnie że teraz są bezpieczne instalacje IV lub VI generacji i że na mocy i dynamice sie nie traci.
To prawda, nie traci się na mocy i dynamice.
Cytat:
Może i różnice są nie wielkie ale to są silniki benzynowe i żaden konstruktor silników benzynowych sie nie podpisze pod instalacją gazową.
Ja bym się nie zakładał o to, że żaden...
Cytat:
To jest w ogóle inny rodzaj paliwa i pomimo tych wspaniałych Stagów i BRC silnik na gazie i tak dostaje w d... i po dłuższym czy też krótszym czasie siada.
Właściwie zamontowana i eksploatowana instalacja nie wpływa w żaden sposób na pracę silnika.
Cytat:
Pomijam już fakt że butle od gazu powinno się co jakiś czas wymieniać oraz inne podzespoły a mało kto się do tego stosuje potem auto idzie na sprzedaż z na wpół działającą gazownią a czym to grozi wiadomo.
Jak kto dba tak ma. Niezależnie od tego czy to LPG czy inny rodzaj paliwa.
Cytat:
A i ja rozumiem że chodzi o ekonomie i oszczędność ja osobiście się po prostu z taką praktyką nie zgadzam.
Proszę nie robić mi tu kolejnej wojny czy LPG wypada czy nie wypada zakładać . Na ten temat już mnóstwo klawiatur na tym formu zużyto --> szukajka. Pytanie jest konkretne i jeśli "ktoś" nie ma nic do powiedzenia w temacie lub chce sie wygadać, to zapraszam do offtopica lub hydeparku lub poprzednich tego typu tematów
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Sro Sie 05, 2009 09:08
Vesper416, Z resztą, jakie ma znaczenie jakie się ma auto, założenie gazu duużo poprawia koszty eksploatacji U mnie 1 l LPG kosztuje 1,82zł.
praktis,
Brt,
Tyle o tym myślę.
carduus, załóż dobrą sekwencję i ciesz się po prostu z tańszej jazdy
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
jak stać na konia to stać i na bat, jak nie stać na bat - sprzedać konia
gaz nadaje się do zapalniczek nie do samochodów
ale jeśli ktoś tego nie rozumie to żaden post go nie przekona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum