to może być dlatego. Jeśli masz taką mozliwość, to popros, zeby go uruchomili jeszcze na godzinkę dwie i potem jeszcze raz zmierzyć ciśnienie. Ale nawet jak nic się nie zmieni, to i tak nie jest źle
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 62 Skąd: Z Białegostoku
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 22:55
A jakie powinno być ciśnienie w tłokach???
Mi ostatnio gość mierzył to wyszło 25,24,23 i 20...
I mówił mi, że silnik do remontu bo lada chwila padnie... A to było 12 tys. temu a śmiga i nie ma problemu z nim...
Czy faktycznie jest się czym przejmować czy nie???
Bidi [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 23:15
czarek2208 napisał/a:
Czy faktycznie jest się czym przejmować czy nie???
a miales jakie problemy w zimie z odpaleniem czy ogolnie silnik cos nie domaga kopci, niema mocy itd?? jesli nie to olac mechanika bo teraz widze jest coraz wiecej magikow co mowia wymieniac remontowac i tak zle zrobia
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 62 Skąd: Z Białegostoku
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 00:58
Z nowym akumulatorem to pali zimą po kilku kaszlnięciach
Właśnie dziwi mnie, że wcale nie kopci, jak wcisnę pedał do podłogi to wciska w fotel i ani grama czarnego dymu, a u kolegów w golfach i audikach kopeć niesamowity(czarna mgła) przy tym manewrze A no i golf 3 1,9 tdi jest bez szans
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 62 Skąd: Z Białegostoku
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 22:02
Próbowałem nawet do czerwonego kręcić na ciepłym przy ruszaniu i w dzień nic nie widać. Dopiero wieczorem w lusterku wstecznym widać delikatny dymek jak oddalam się od reszty samochodów ruszając spod świateł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum