_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 09, 2009 09:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
opcja Pomógł istnieje tylko dla założyciela tematu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Co jaki czas trzeba wymienic przeplywomierz i do czego on sluzy.
aż się nie zepsuje Przepływomierz to czujnik przepływu powietrza umieszczony zaraz za filtrem powietrza. Na dobrą sprawę to filtr jest zakładany na przepływkę. Służy ona do mierzenia ilości pobieranego przez silnik powietrza w celu ustalenia odpowiedniej dawki paliwa. Psuje się na sasadzie że podaje złe info do kompa. Przeważnie jest to proces powolny i trudny do zauważenia (nie zawsze). Objawia się to spadkiem mocy silnika a czasami kopceniem. Najlepiej jest sprawdzić przepływkę odpinając ją (wtyczkę).
Przeważnie różnica jest duża, samochód lepiej się zbiera, jest mocniejszy ale za to kopci.
czy uszkodzony przepływomierz powietrza w r75 2.0l dieslu, moze spowodowac ze obroty silnika stana sie zawyzone
pozdr.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Sie 20, 2009 07:56
pablo987654321 napisał/a:
Przeważnie różnica jest duża, samochód lepiej się zbiera, jest mocniejszy ale za to kopci.
Ale pie... bzdury...
[ Dodano: Czw Sie 20, 2009 07:58 ]
pablo987654321 napisał/a:
czy uszkodzony przepływomierz powietrza w r75 2.0l dieslu, moze spowodowac ze obroty silnika stana sie zawyzone
Jak mogą byc obroty zawyżone jak ty sobie to wyobrażasz? To nie jest automat. Im wyższe obroty tym szybciej jedziesz, chyba, że jakaś rzeźba była i skrzynie wymienili na inną np. z 2.0V6 benzyny
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sie 21, 2009 05:50
A może koledze pablo987654321 chodziło o to, że przy spadku mocy, trzeba silnik wkręcić na wyższe obroty by uzyskać daną prędkość. Tak mi się ta myśl nasunęła czytając przed chwilą temat założony właśnie przez pablo987654321.
Pozdrawiam
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Sie 21, 2009 08:04
gustav.pl, natępny... Jak ty sobie to wyobrażasz? Że jak mniej mocy to dopiero przy wyżsych obrotach masz prędkośc, która była uzyskiwana przed spadkiem przy niższych, przecież to nie ma kompletnie logiki pomyśl, przcież to nie zależy od silnika tylko od skrzyni i przełożenia, jeśli obroty na danym biegu są takie to i taka musi byc prędkośc, na to nie ma wpływu czy moc masz taką czy inną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum