Oczywiscie brakowalo MaReK`a zeby wszystko ladnie nakrecil, ale jeszcze bedzie okazja, bo Perez sie rozwija.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 23, 2009 00:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Perez, jak dla mnie to na nawierzchni jaka jest na Imoli - latem, sucho i bez piachu, a do tego na tym nierownym betonie to lekkie zażynanie autka (oponki i zawias szczególnie). Lepiej byś się do Ułęża wybrał Przynajmniej pod profesjonalnym okiem sie nauczymy czegoś
Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Nie Sie 23, 2009 10:17
Te filmiki to nieporozumienie Nic nie widać, a słychać tylko piski. Osobiście uważam takie wyczyny za idiotyczne. Przede wszystkim dużymi autami takimi jak R600. Przy takich "zabawach" wktórce Twoje auto będzie zmuszone odwiedzić warsztat, a Twoja kieszeń zostanie poważnie odchudzona.
Przy takich "zabawach" wktórce Twoje auto będzie zmuszone odwiedzić warsztat, a Twoja kieszeń zostanie poważnie odchudzona
Ale ja nie robie tak non-stop codziennie.
kruszon napisał/a:
Lepiej byś się do Ułęża wybrał
A co tam jest?
Papaa2 napisał/a:
Perez, posluchaj kolegi co robil komentarze w drugim filmiku i nakreccie to w dzien
Bedzie w dzien, ale trzeba znalezc lepsza na wieszchnie, bo tak jak napisal Kruszon tam nie jest najlepiej.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Wał zawadowski za tvnem. Tam mozez efektownie wchodzic w luk.
Nawierzchnia jest tam rowna, jest odrobine piachu.
Zreszta przednionapedowym autem, drzec opony nawet na suchym gladkim asfalcie to zbrodnia
Co innego slizgi na pokrytym lodem asfalcie - np. filmik ze s.p. Huboszem na rondzie.
Fajne sa tez loty bokami po szutrowych drogach - np. miejsce dobrze znane z pierwszych dirftow MG TFem Violli
A takie darcie gumy o asfalt, dla samego zerwania przyczepnosci to niszczycielstwo
Chyba, ze ktos tak driftuje jak koledzy z BEMEk na Spalarni Oni to robia naprawde efektownie.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jezeli chodzi o to, to o dziwo nie uzywalem reczego caly czas. Na przyklad na filmiku 2 robilem to z narzutu, ewentualnie pomagajac sobie lewa noga.
Slizgi po sniegu przestaly mnie jarac, bo sa zbyt proste i oczywiste. Na tych filmikach staralem sie jechac jak najbardziej kontrolujac auto (z tad kolega w tle na drugim filmiku powiedzial: ladnie to zrobil na styk) blisko latarni.
Czy jest to auto przednionapedowe, czy tylno zdaje sobie sprawe z tego, ze sie niszczy.
Chcialbym kupic sobie samochod i zrobic go do KJS-ow, ale niestety na ta chwile mnie na to nie stac, wiec cwicze tym czym mam.
Frajdy wiele, a samochod rzecz nabyta. Cwiczac w taki sposob zima seicento nauczylem sie duzo rzeczy, ktore pozniej przydaly mi sie na drodze (czyt. opanowalem trudna sytuacje), wiec uwazam, ze takie jazdy sa potrzebne. Wiadomo, ze mozna to robic zima, aby mniej niszczyc auto, ale samochod na suchym zachowuje sie zupelnie inaczej.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Slizgi po sniegu przestaly mnie jarac, bo sa zbyt proste i oczywiste.
Brzmi jak pewniacha
Moj uluboiony manewr na sniegu - "altonen" - sprobuj jego
Zanim go wykonasz zrobisz pewnie z kilkadziesiat prob i kazda bedzie inna
Pozdrawiam,
kruszon napisał/a:
Po takim drifcie i tak oponki do wymiany.
Zgadza sie, dlatego oni woza kilka kompletow
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
czuje sie troche jak malolat, ktory dostal auto od taty i wlasnie odkryl w nim hamulec reczny
A ja czuję się jak stary piernik, bo w życiu to może ze dwa, trzy razy zrobiłem piskacza przy starcie, nigdy nie próbowałem driftów (no może raz na śniegu moim pierwszym Poldżerem jakieś 15 lat temu)... a prawko mam od 1993r. i od tego czasu miałem swoje auta... Chyba jednak pasuję do Skody
Viniu, pasujesz a raczej pasujecie do ciemnego R45 lub 75 w sedanie z jasnym wnętrzem Perez ... jedź do Ułęża szkoda, ze ja nie dam rady ... co do jazdy ... wolę wersję efektywną a nie efektowną ... bez zbędnych pisków ale szybciej niż inni ... ale czasem i na recznym trzeba A nastęne filmiki proszę w wersji dziennej
Poprostu nie moge powiedziec, ze to opanowalem, ale juz mi sie to znudzilo. Teraz staram sie nauczyc wszystkiego na suchym.
MaReK napisał/a:
Moj uluboiony manewr na sniegu - "altonen" - sprobuj jego
Probowalem, ale nie tak duzym autem. Seicento opanowalem dosyc dobrze.
Viniu napisał/a:
A ja czuję się jak stary piernik, bo w życiu to może ze dwa, trzy razy zrobiłem piskacza przy starcie
Ale to nie o to chodzi, zeby ruszac z piskiem. Tak samo w jezdzeniu bokiem nie chodzi o to, zeby opony piszczaly.
Brt napisał/a:
Perez ... jedź do Ułęża
Chcialem, ale dopiero po tym temacie sie dowiedzialem o imprezie i dzisiaj gadalem z Kruszonem na spocie, ktory powiedzial, ze juz jest za pozno na zapisy.
Brt napisał/a:
wolę wersję efektywną a nie efektowną
Efektywna przy rywalizacji ok, ale efektowna do zabawy fajna sprawa.
Brt napisał/a:
A nastęne filmiki proszę w wersji dziennej
Byc moze beda, chyba, ze zmadrzeje
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Chcialem, ale dopiero po tym temacie sie dowiedzialem o imprezie i dzisiaj gadalem z Kruszonem na spocie, ktory powiedzial, ze juz jest za pozno na zapisy.
Napisałem Ci w wątku o Ułężu, żebyś zadzwonił do Przemka i się dowiedział. Może jeszcze się uda.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
ja tam nie widze tych 50-70km/h ...o pala laka na deszczu, troche na asflacie, ksenonen madafaka edyszyny o i to tyle bez urazy, ale ani muza fajna, ani tresc filmow nie bogata
a czy Perez guzik wie, to bym sie wstrzymał pilotując Tiger'a podczas prób w ABJ na ostatnim Zlocie, wykręcili najlepszy czas
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Jesli Ci panowie z pierwszego filmiku mysla ze sa fajni, to sie myla. Tylko idioci ktorzy nie mieli sytuacji podbramkowej, zapi..... ponad setke na osiedlowej uliczce. Takie mam zdanie o takich "kozakach "
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum