Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dymi po odpaleniu 0 mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dymi po odpaleniu 0 mocy
Autor Wiadomość
raffi5000 




Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Aberdeen



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 18:36   [R75] Dymi po odpaleniu 0 mocy
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Witam, auto zaczęlo dymić na siwo, a po odpaleniu na kilka sekund wali dużą chmurę. Czuć wyraźnie, że stracił kopa. Czy to może być turbina ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 17:47, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 26, 2009 18:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tian 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 206

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 18:52   

"Najsamprzód" popraw temat :] bo Cie zaraz Mod pogoni :]
Jaki silnik itd. To na pewno ułatwi sprawę w "diagnozie" :]
_________________
Był: rower Wigry 3
Jest: ®200 RF ('99) - 1.4i & Zafira B ('06) - 1.8
 
 
raffi5000 




Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Aberdeen



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:10   

jak mam poprawić temat ??
 
 
drlubicz 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 239
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:10   

nie wiem jaki masz silnik ale widzę że masz turbine i może olej z niej leje sie już do kolektora i przy odpalaniu sie wypala , może masz swiece na wykończeniu bo wtedy też tak dymi , sprawdz jaki ma zapach ten dym , woda w tłumiku odpada bo nie jest wstanie sie zmienić w pare przy odpalaniu chyba ze jest w komorze spalania przez pękniętą głowice lub uszczelkę
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:12   

raffi5000, proszę poprawić temat zgodnie z Zasadami Kącika.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
raffi5000 




Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Aberdeen



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:13   

śmierdzi spalonym olejem, a jak przyspieszam auto włącza się turbina i zaczyna jakby hałasować (silnik benzyna 1.8 turbo)
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:13   

raffi5000, Zrób tak jak tu pisze.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15017
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
raffi5000 




Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Aberdeen



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:14   

?? sorki...gdzie te zasady ?
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:16   

raffi5000, Podałem ci na ....tacy :grin:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:18   

raffi5000, prawie dobrze, jeszcze krótko w temacie scharakteryzuj problem.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
raffi5000 




Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Aberdeen



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:20   

ok ok...już nie krzycz :roll:
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:21   

Łagodnie upominam jedynie :wink:

Sam widzisz, że jak się chce, to można :ok:
_________________
Pozdrawiam Monika
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sie 26, 2009 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 19:21   

raffi5000, teraz juz spokojnie zajmij się czytaniem porad :grin:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
raffi5000 




Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Aberdeen



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 20:32   

no więc może uszczelka pod głowicą ??
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 20:38   

prawdopodobnie będzie to HGF odpukać w nie lakierowaną blachę!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 20:42   

Dlaczego odrazu HGF ? Zresztą czy 1,8 Turbno będzie typowym silnkiem serii K dla którego HGF jest charakterystyczny ? Aby sprawdzić czy to kwestia turbiny tzn turbiny pchającej olej, odkreć wąz idący z turbo do silnika, jesli w środku będzie olej to pewnie turbo do regeneracji :)


ps: dobra jest to K-Series już sprawdziłem ale to niczego nie zmienia :P
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
raffi5000 




Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 50
Skąd: Aberdeen



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 21:57   

co to jest HGF ? Po dwóch dnia stania, odpaliłem dziś silnik i tak jakby na jeden gar nie palił ? Pewnie, dlatego że stał i olejem się zalał. Kolega mówi, że turbina poszła, bo słychać ją jak rzęzi, gdy auto przyspiesza, no i dymi mniej po kilku sekundach jazdy. Po paru godzinach po odpaleniu wali dymem siwym i powoli się uspakaja. Brakuje mu trochę mocy. Ma mniej niż przedtem.
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 26, 2009 22:03   

Poprostu oddać turbine do regeneracji i tyle.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Sie 26, 2009 22:35   

raffi5000 napisał/a:
co to jest HGF ?


Head Gasket Failure czyli uszkodzenie uszczelki pod głowicą
 
 
deko77 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: Lubin - obecnie UK



Wysłany: Czw Sie 27, 2009 19:42   

1.8 T - miałem ten sam problem - padnięta turbina - tyle , że moja już się nie nadawała do regeneracji a cena nowej uhuhu ... Ktoś napisał , żebyś odłączył wąż między turbo a silnikiem - ok - jeśli olej cieknie po stronie turbiny tłoczącej ale jeśli cieknie po stronie wydechu - nic nie zobaczysz . :bezradny: Moim zdaniem na 99% turbina - jeżeli jeszcze chodzi - regeneracja :- jesli nie :beczy:


pozdrawiam Daniel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Coś nie tak po odpaleniu
Boncky Rover serii 75, MG ZT 11 Sro Lip 08, 2009 12:49
Boncky
Brak nowych postów [R75] Problem po odpaleniu
wojtek_br Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Sie 26, 2009 07:01
Rowan
Brak nowych postów [R 75] Stuki w silniku po odpaleniu
domel101 Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Maj 15, 2014 20:24
domel101
Brak nowych postów [R75] Problem przy odpaleniu
tazOR Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Maj 25, 2014 19:53
tazOR
Brak nowych postów [r75]Problemy z odpaleniem i po odpaleniu
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 4 Czw Wrz 29, 2016 21:23
sebol11



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink