nie wiem jaki masz silnik ale widzę że masz turbine i może olej z niej leje sie już do kolektora i przy odpalaniu sie wypala , może masz swiece na wykończeniu bo wtedy też tak dymi , sprawdz jaki ma zapach ten dym , woda w tłumiku odpada bo nie jest wstanie sie zmienić w pare przy odpalaniu chyba ze jest w komorze spalania przez pękniętą głowice lub uszczelkę
Dlaczego odrazu HGF ? Zresztą czy 1,8 Turbno będzie typowym silnkiem serii K dla którego HGF jest charakterystyczny ? Aby sprawdzić czy to kwestia turbiny tzn turbiny pchającej olej, odkreć wąz idący z turbo do silnika, jesli w środku będzie olej to pewnie turbo do regeneracji
ps: dobra jest to K-Series już sprawdziłem ale to niczego nie zmienia
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
co to jest HGF ? Po dwóch dnia stania, odpaliłem dziś silnik i tak jakby na jeden gar nie palił ? Pewnie, dlatego że stał i olejem się zalał. Kolega mówi, że turbina poszła, bo słychać ją jak rzęzi, gdy auto przyspiesza, no i dymi mniej po kilku sekundach jazdy. Po paru godzinach po odpaleniu wali dymem siwym i powoli się uspakaja. Brakuje mu trochę mocy. Ma mniej niż przedtem.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Czw Sie 27, 2009 19:42
1.8 T - miałem ten sam problem - padnięta turbina - tyle , że moja już się nie nadawała do regeneracji a cena nowej uhuhu ... Ktoś napisał , żebyś odłączył wąż między turbo a silnikiem - ok - jeśli olej cieknie po stronie turbiny tłoczącej ale jeśli cieknie po stronie wydechu - nic nie zobaczysz . Moim zdaniem na 99% turbina - jeżeli jeszcze chodzi - regeneracja :- jesli nie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum