otwórz sobie RAVE i posprawdzaj wszystkie kable związane z klimatyzacją, które idą do ecu. jak już będziesz wiedział które, to odłączaj po jednym i będziesz wiedział który jest przetarty (wiem, trochę upierdliwa robota, ale chyba prostszej metody nie ma
jeszcze przyszło mi do glowy, że przekaźnik mógł się zepsuć i wariuje (od klimatyzacji są w takiej czarnej puszce na prawym kielichu, zresztą jak dokładałeś to chyba wiesz )może warto by było podminić tą puszkę na jakąś sprawną, żeby tą ewentualność wyeliminować
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
do ECU jeden przewod wchodzi i to jest wlasnie ta masa (wszystkie zabezpieczenia sa polaczone szeregowo)
i jeden wychodzi (chyba do zasilania cewki przekaznika sprzegla sprezarki)
Trzeba sprawdzic tak jakby jeden dlugi przewod, ktory ma po dordze kilka czujnikow,
mozna go w sumie odlaczyc np. przy najblizszym czujniku przy kompie i sprawdzic czy po odlaczeniu nadal sie bedzie zalaczac, oczywiscie po odlaczeniu nie moze nigdzie dotykac do masy
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum