Wysłany: Sob Sie 29, 2009 13:49 [R25] Kilka pytań odnośnie turbo
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: wszystkie
Witam!
Mam kilka pytań odnośnie (głównie) silnika 18T
1. Czy kolektor ssący tego silnika jest plastikowy czy metalowy??
2. Jakie ciśnienie doładowania występuje w silniku 18T
3. Czy filtrowanie powietrza do kolektora ma miejsce przed sprężarką czy za nią??
4. Czy komputer 1.8T jest taki sam jak w 1.8
5. Jak rozwiązana jest sprawa podciśnienia w silniku Turbo??
W końcu do kolektora jest podłączone kilka rzeczy:
serwo, map-sensor, listwa wtryskiwaczy benzynowych.
a w kolektorze turbo występuje przecież ciśnienie a nie podciśnienie...
Proszę o odpowiedz i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez walkie Pią Lis 19, 2010 22:15, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 29, 2009 13:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak z ciekawości- na co Ci ta wiedza?
ad 1. plastikowy
ad 3. a wolałbyś, zeby Ci śmieci przed przefiltrowaniem przeleciały przez śmigiełko?
ad 4. wątpię.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Ciekawe co na to turbo powie Head Gasket
Ale pomysł niezmiernie ciekawy, któżby nie chciał zrobić sobie powiedzmy 140KM
(tak nawiasem - to jest turbo czy kompresor)
Nie wiem czy mam rację ale jestem w 100% przekonany, że moje 1.6 z 2002 roku ma
miskę olejową odlaną z aluminium i mojego kumpla z 2000 również 16 także z aluminium bo kiedyś nawet już ją wymieniał (coś uderzyło w nią w czasie jazdy i dosłownie ułupał się kawałek)
Sorki, jestem tu nowy.Chcę zapytać was czy wszystkie Roverki 75 są tak bardzo niskie jak mój.? Wystarczy , że np. wezmę między koła jakiś kamyk i już skacze mi po podwoziu.
A samochód kumpla?? 2000 rok i również aluminiowa miska??
Auto posiada od nowości więc na pewno była tam taka od początku,
możliwe, że on też ma już nowy typ uszczelki??
Rozmawiałem z moim znajomym który wymieniał uszczelkę w 45 silnik miał również z 2002 roku przełożony 1.6 miska była aluminiowa a uszczelka starego typu z czerwonym silikonem na obrzeżach.
Więc w moim pewnie też jest stara uszczelka i magistrala, wynika z tego więc, że aluminiowa miska musiała pojawić się w K16 wcześniej niż nowy typ uszczelki. Szkoda
Więc w moim pewnie też jest stara uszczelka i magistrala, wynika z tego więc, że aluminiowa miska musiała pojawić się w K16 wcześniej niż nowy typ uszczelki. Szkoda
Jeśli nikt nie wymieniał uszczelki od czasu opuszczenia przez auto fabryki, to na pewno masz stary typ.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum