Wybłyskałem sobie dziś kod jak w temacie. Na forum znalazłem tylko to: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=27070
W jakich jeszcze wiązkach szukać oprócz tej przy MAP?
A auto podczas jazdy kiedy zaświeci sie kontrolka zachowuje się jakby ciągneło dom.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 16:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 18:54
Mcjg, podaj mi maila na priv to wyślę Ci manual do diesla z procedurami wykrywania uszkodzeń sygnalizowanych błędami komputera. Ewentualnie poszukaj go na forum hondy accord.
W zasadzie musisz sprawdzić połączenie z komputerem oraz wtyczkę na MAPsensorze. A może zawór upustowy turbo szwankuje?
Ostatnio zmieniony przez thef Czw Wrz 03, 2009 18:58, w całości zmieniany 1 raz
A auto podczas jazdy kiedy zaświeci sie kontrolka zachowuje się jakby ciągneło dom.
\
Tryb awaryjny właśnie tak działa - dynamika 126p
mcjg napisał/a:
W jakich jeszcze wiązkach szukać oprócz tej przy MAP?
raczej w żadnej innej ... mozesz sprawdzic na schemacie w rave jak dokłądnie idą przewody od MAP sensora ale o ile pamiętam, to bezposrednio od kompa do czujnika ... sprawdź też wężyk od turbiny do map sensora. A czy kontrolka silnika zapala się w przypadkowych momentach czy zgodnie z jakąś regułą (obroty, przyspieszanie, równa jazda)
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 21:44
Brt napisał/a:
A czy kontrolka silnika zapala się w przypadkowych momentach czy zgodnie z jakąś regułą (obroty, przyspieszanie, równa jazda)
Zapaliła sie dotychczas 3 razy. Pierwszy, jakieś 2 tyg. temu, po całodziennej jeździe jak jechałem pod górkę, drugi raz wczoraj rano po odpaleniu silnika i tego samego dnia po przejechanych kilkunastu kilometrach. A auto jak się tak zastanowić to faktycznie nie zawsze chce się zbierać jak powinno i tak jakby spalanie większe ale to może być tylko subiektywna opinia.
thef napisał/a:
A może zawór upustowy turbo szwankuje?
też możliwe, jak sprawdzić? Dłubac samemu czy jechać do Midowicza?
Można zdjąć cięgno z zaworu i zobaczyć czy lekko chodzi - ma pracować superlekko ... natomiast samo cięgno jest ciężk o ręką ruszyć. Najlepiej obserwuje sie pracę turbiny mając wskaźnik ciśnienia doładowania ... pięknie widać ... można skorzystać z manometru do opon ... tylko trzeba jednak założyć trójnik + kawałek weżyka, bo rzeczywiste wskazania wyjdą dopiero podczas jazdy i pod dużym obciażeniem silnika. Możesz tez u midowicza podłączyć kompa i na nim odczytać ciśnienie doładowania ... przy gazie w podłodze na postoju powinno byuć w granicach 0,7 - 0,8 bara
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 13:18
Posprawdzałem opory i napięcia i MAP sensor wydaje sie być sprawny. Skasowałem błąd, zrobiłem ostrzejszą jazdę próbną i na razie cisza. Muszę dorwac tylko drugiego klekota do porównania czy tak samo przyspiesza.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum