Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 1.4 16v 99r.] Czy to może być HGF?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200 1.4 16v 99r.] Czy to może być HGF?
Autor Wiadomość
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 21:27   

alien44 napisał/a:
Wody nie powinieneś wlewać do układu ,bo czysta woda paruje i wrzeje a termostat w silniku K otwiera się w temperaturze powyżej 100 stopni C ... czyli kiedy woda zmienia stan skupienia oraz objętość ..musisz mieć conajmniej 50 procent płynu ....

jeżeli układ chłodzenia jest szczelny i trzyma odpowiednie ciśnienie, woda nie zagotuje się w temperaturze 100 stopni ;)
wody nie powinno się lać bo to grozi kamieniem na chłodnicy
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 21:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 07:56   

piuntek napisał/a:
zauwazylem ze jak jest rozgrzany silnik to w zbiorniku mam wody na poziomie max, a jak silnik ostygnie to zbiorniczek jest prawie pusty.... nie mam nigdzie wyciekow.
czy ktos zna odpowiedz na to pytanie? czy to mozliwe jest by taka ilosc wody wchodzila w silnik?!


Po 1 nie używaj samej wody do chłodzenia to złe rozwiązanie.
Po 2 to utrzymuj poziom płynu chłodzącego na zimnym silniku lekko powyżej min. Płyn jak osiągnie swoją temperaturę w sprawnym układzie chłodzenia, zwiększa swoją objętość i będzie na poziomie max.
Kiedyś zrobiłem sobie taki teścik nalałem płynu do max. na zimnym silniku i przejechaniu się dosyć szybko na autostradzie wskazówka na wskaźniku od tem. podniosła się od normalnej pozycji. Teraz jak utrzymuję płyn tak jak pisałem jw. to jest wszystko w porządku.
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Robertus74 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 317
Skąd: Podkarpacie



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 13:21   

No nie wiem.
Ja rozumiem oznaczenie "min-max" jako zakres, w którym powinien znajdować się płyn na zimnym silniku, tak samo jak jest zakres poziomu oleju w silniku.
Przecież od pozycji "max" jest jeszcze sporo miejsca w górę w zbiorniczku. :)
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 15:55   

Robertus74 napisał/a:
Przecież od pozycji "max" jest jeszcze sporo miejsca w górę w zbiorniczku. :)

nie za wiele :/
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] 1.4 16V Czyzby HGF? A moze jednak nie?
mietekpl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Cze 24, 2010 12:45
colin1983
Brak nowych postów [R200]A może założyć silnik od poldolota?
sandal Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Kwi 08, 2007 22:56
AndrewS
Brak nowych postów [R200 SDI 2.0 98r.] czujnik temperatury a moze cos innego
szmer Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Lip 03, 2007 08:25
szmer
Brak nowych postów [R200/25 1.4 16v] PB95 PB98 czy może Pb99 ?
Spiro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Czw Lis 08, 2007 14:19
kolin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink