Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam. Kilka miesiecy temu mialem problem z pompa, przestala dzialac. Wymienilem na nowa. Teraz po przekreceniu kluczyka pompa sie zalacza i chodzi przez ok. 1 min, dopiero po tym czasie sie wylacza, zamiast po kilku sekundach, jak dawniej. Po wyjeciu kluczyka i ponownym wlaczeniu, ponownie chodzi 1 min. Na poczatku stawialem na zapowietrzenie systemu lub ew. pompe w baku, ze niby ma za malo paliwa i dlatego pompka tak dlugo chodzi. Jednakze juz po kilku sekundach mozna silnik odpalic. Moze jest tam jakis czujnik ktory padl i nie odlacza pompy wtedy kiedy powinien? Co sadzicie?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 00:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 09:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie też po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa chodzi około 1 minuty i nie uważam żeby był to jakiś objaw usterki, nie wymieniałem tej pompy i odkąd mam ten samochód to znaczy od listopada zeszłego roku pompa tak się zachowuje, nie miałem z nią żadnych problemów a robie sporo kilometrów. Nie wiem czy to ma znaczenie jeśli chodzi o te pompy ale Ty masz chyba silnik CDTI a ja CDT - niech się fachowcy wypowiedzą..
Ja mam tak samo że pompa chodzi około minuty. Pompę w baku wymieniałem ale przed było tak samo. CDT i CDTi to tem sam silnik więc nie powinno mieć to znaczenia.
U mnie przez ok 2 lata wylaczala sie po max. 5 sekundach. Pol roku temu padla i wymienilem na nowa i mniej wiecej od tego czasu chodzi tak dlugo przed wylaczeniem. A wlasciwie to zaczelo sie robic ok. 2 tygodnie przed padnieciem starej pompki. Moze nawet to przyspieszylo jej padniecie.
Mówicie o pompce w komorze silnikowej ?
Ja jak kupiłem autko to słyszałem tę pompkę przez kilka sekund po przekręceniu kluczyka. Po kilku miesiącach po zatrzymaniu się na parkingu już nie zapalił, wyczułem że coś jest nie tak z tą pompką, bo jej nie słyszałem - rozrusznik kręcił pięknie, ale odzewu nie było, że chodzi właśnie ta pompka.
Po radach z forum, uderzyłem w nią i zapalił, ale często się to działo więc wymieniłem na nową.
Teraz to ja w ogóle nie słyszę pracy tej pompki i nie powiem Wam jak długo ona pracuje
Witam ponownie. W dalszym ciagu mam problem z ta pompa. Dawniej pompa wylaczala sie z chwila wylaczenia silnika, teraz doszedl kolejny problem. Pompa dziala jeszcze od paru sekund do kilku minut po wyjeciu kluczyka. Nawet po wyjeciu przekaznika chodzila kilka sekund. Auto stalo 3 tygodnie na parkingu, moze cos zawilgotnialo? Prosze pomozcie, juz brakuje mi pomyslow co moze byc nie tak.
Trudno uwierzyć, że po zgaszeniu silnika pompa paliwowa pracuje dalej.
Wygląda na jakąś usterkę elektroniczną.
A może hałasy wydaje coś innego np. webasto.
Sprawdź skąd dokładnie pochodzi dźwięk.
_________________ Wiesław B. (wawwie@wp.pl)
Poszukuję przewodów ze skrzynką przekaźników do wentylatora chłodnicy Rover 75, jeśli ktoś ma na zbyciu to chętnie odkupię.
Napewno jest to pompa, od ponad pol roku mam z nia problem. Dotychczas dlugo chodzila przed wlaczeniem silnika, teraz nawet po wylaczeniu i wyjeciu kluczyka. A co jeszcze bardziej dziwne, jezeli tylko zapale silnik na pare sekund to pompa wylaczy sie od razu, natomiast czym dluzej chodzi silnik tym dluzej pompa po wylaczeniu silnika.
[ Dodano: Sro Paź 14, 2009 08:29 ]
Obecnie juz dziala caly czas, dopiero odpiecie wtyczki ja wylacza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum