Remi55, ostatnio tez rozwijałem ten temat w sowim R400 ale jakoś dałem spokój bo prawdopodobnie przyczyna jest taka że nasze R nie mają czujnika położenia drogi co w ostateczności przyczynia się do barków pomiarów z średniego spalania paliwa, ilości możliwej jeszcze do przejechani drogi itp. A inne opcje są jak najbardziej do ustawienia.
Rzeczywiście dużo w tym temacie ma do powiedzenia klubowicz AndrewS nawet z nim o tym dyskutowałem i on właśnie mnie uświadomił o tym czujniku. Sam ma takie coś zamontowane w swoim PolRovrze.
ponodz ten jeden zrobil to jakos za pomoacza OBD2 co widac na filmiku a jest jeszcze inny rodzia tego co mierzy czujnikami ale mniej takie rewelacyjne jak to z filmu
Chodz takie cos co ma AndrewS i te linki na allegro co sa na Atmega programowane to mnie w sumie malo interesuja. Bo ja nie chce mieć pomiarów z średniego spalania paliwa bo mnie to w cale nie interesuje a po drugie ze w Dieslu to jeszcze bardziej jest z komplikowane
Mnie mniej wieej takie cos interesuje:
Mi chodzi głownie o to ze jak sie wyl samochód to zeby byl tylko zegar bo środku bez podswietlania. A potem jak sie przekreci kluczyk zeby sie podswietlilo to i wygladalo tak:
Ma miec tez funkcje ze sie pokazuje na 2 sek ICE jak jet Temp zwe. pomiedzy -2°C a +2°C oraz ze jak spadnie napiecie na baterii ponizej 11.5V to ma pisac Low Bat
W sumie da sie to zrealizowac z tym Atmega ale nie mam czasu sie bawic w porogramowanie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi55, powiem szczerze że bardzo mnie to interesuje, ale powiedz mi tak co oczekujesz od tego urządzenia, to znaczy jakie wskazania by cię interesowały w nim.
Bo z filmików na YT chciałbym mieć :
woltomierz
temp wody
temp oleju
temp wewnątrz/ na zewnątrz
no i to spalanie ale nie wiadomo czy to wypali
Bo ja nie chce mieć pomiarów z średniego spalania paliwa bo mnie to w cale nie interesuje a po drugie ze w Dieslu to jeszcze bardziej jest skomplikowane
W wypadku diesla SD raczej niemożiwe wręcz
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Remi55, powiem szczerze że bardzo mnie to interesuje, ale powiedz mi tak co oczekujesz od tego urządzenia, to znaczy jakie wskazania by cię interesowały w nim.
Bo z filmików na YT chciałbym mieć :
woltomierz
temp wody
temp oleju
temp wewnątrz/ na zewnątrz
no i to spalanie ale nie wiadomo czy to wypali
Co o tym sądzisz
No tak jak mam na zdjeciu powyzej to zielone cos:
Zegar
Voltomierz (spadnie napiecie na baterii ponizej 11.5V to ma pisac Low Bat)
Temp. wew.
Temp. zew. (Przy Temp -2° do +2° ma byc napis ICE ! )
i w sumie to tle mnie interesuje. Resztę to są zbędne gadżety
Temp wody oraz oleju to tez w sumie nic trudengo wszystko mozna zaprogramowac. Nic innego jak termometry Tylko w takim razie u ciebie by trzeba bylo miec wyswitlacz 4 linie x po 16 znakow
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 20:08
Polecam lekturę http://306team.pl/forum/viewtopic.php?t=105 (mam nadzieję, że nie trzeba się rejestrować by zobaczyć topik) Komputer jest uboższy niż opisywany tutaj, ale działa bez problemów.
Dzięki
Mnie by interesowało jak najwięcej funkcji w komputerze, spalanie średnie, a przede wszystkim chwilowe tez
[ Dodano: Sro Wrz 09, 2009 23:01 ]
Ale to jest to samo
W dieslach podobno występują jakieś problemy, choć da się, a w iDT przede wszystkim dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa Tylko ja jestem w elektronice zielony, więc zanim kupię wolałbym być pewien czy będzie grało wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum