w tym miejscu no norma w naszych dieslach
dokręcenie lub zmiana przewodów może pomóc
ja się tym nie przejmuje tylko jeżdżę jak pewnie większość
gdzieś na forum też jest mój temat o tym właśnie
Trochę się zaniepokoiłem, bo niezbyt to ładnie wygląda. Ale jak sprawdziłem poziom oleju to odetchnąłem. Większy problem mam z płynem chłodniczym, ale jego ubytek nie ma chyba nic wspólnego z tym wyciekiem.
Nie jest najgorzej Dobra konserwacja to jest, zobacz sobie z drugiej strony będzie wiece rdzy niż z tej co cieknie
Ja u siebie to trochę z penetrowałem płynem do mycia silnika, potem Kärcherem ładnie umyłem i na koniec penetracja płynem to czyszczenia tarcz hamulcowych Dalej cieknie ale za to nie ma już tyle syfu, a ubytek oleju minimalny
[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 00:52 ]
Aha, i naprawde szkoda zachodu jezeli nie ubywa litrami oleju, bo koszty takiego czegoś do wymiany sa doc wysokie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Oo, skąd ja to znam Jeżdżę z podobnym wyciekiem już koło 5 lat i tylko na początku było trochę stresu, bo autko w miarę nowe a tu nie wiadomo co się dzieje. Chyba nie "od parady" Rover ma założoną osłonę silnika od spodu Przez jakiś czas działał nałożony specjalny doszczelniający silikon ale nie trwało to długo. W każdym bądź razie, drążąc temat w Rave wyczytałem, że jest to problem techniczny i został opisany w biuletynie technicznym Rovera, do wymiany przewód wychodzący z chłodnicy oleju, zdaje się. W każdym razie - śmiało do przodu!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum