Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dość długi rozruch silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dość długi rozruch silnika
Autor Wiadomość
markos620SDi 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 103
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 13:08   [R75] Dość długi rozruch silnika
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam!
Żeby odpalić mojego roverka, silnik musi obrócić kilka razy, trwa to ok. 2-3 sekund.
Czy to normalne? Wydaje mi się że kiedyś odpalał szybciej.
Dodam od razu że świece żarowe już sprawdzone, są OK.
Proszę użytkowników CDTi o swoje spostrzeżenia a propos odpalania.
Dzięki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 08, 2010 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 13:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 13:18   

o ile kojarzę, to na odpalanie duży wpływ ma czujnik położenia wałka rozrządu ... moze go warto sprawdzić ?? ... to tylko na ciepło sie dzieje, czy zawsze ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
markos620SDi 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 103
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 13:23   

czas odpalania jest podobny na ciepło i na zimno
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 19:18   

markos620SDi, jeśli się będzie wydłużał, to albo wtrysk, albo wyczyśc zawór wysokiego ciśnienia objawy na to wskazują.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
markos620SDi 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 103
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 14:46   

dzięki za podpowiedzi,
oby nie były to wtryski, bo kosztowna to sprawa, mam nadzieję że przebieg 165 000 km to jeszcze na wtryski za mało
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 14:59   

markos620SDi, nie wszystkie, jeśli już to jeden. Ale ja bym najpierw zawór wyczyścił. Ale równie dobrze może to byc czujnik położenia wałka/wału.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
markos620SDi 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 103
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 12:13   

Rowan napisał/a:
[czujnik położenia wałka/wału.


gdzie można to kupić ?? ? czy są zamienniki, czy tylko serwis ?
jak sprawdzić co jest niesprawne ? komputer nic nie pokazuje
ostatnio na ciepłym silniku w ogóle mi nie odpalił, a gdy ostygł po paru godzinach zapalił dość szybko
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 15:27   

markos620SDi, no to sprawa raczej rozwiązana. Czujnik położenia wałka. Spisz sobie numer z niego i w każdym sklepie z częściami do BMW dostaniesz. Około 350-400zł kosztuje.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
markos620SDi 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 103
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 09:45   

dziękuję za podpowiedzi !
niestety okazało się że padł wtryskiwacz na drugim cylindrze, może ktoś wie gdzie można go zregenerować w pobliżu Mińska Mazowieckiego lub Warszawy ?
Czy to oznacza że auto ma większy przebieg niż wskazuje licznik ? czy możliwe jest uszkodzenie wtryskiwacza przy 168 000 km ?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 09:50   

MaRkOwi padły dwa dużo wcześniej ... ale winne było kiepskie paliwo :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 10:53   

Z tego co pamiętam w Mińsku za przejazdem kolejowym jadąc Siennicką, chyba pierwsza w prawo był warsztat w którym regenerowali wtryski.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT-T]Ciężki rozruch silnika
Gusio92 Rover serii 75, MG ZT 16 Nie Wrz 02, 2018 11:51
Gusio92
Brak nowych postów [MG ZT-T] ciężki rozruch ciepłego silnika
Gusio92 Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Lis 03, 2018 08:37
Gusio92
Brak nowych postów [R75] Długi czas właczania się kontrolek
tetigon Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Kwi 19, 2015 19:21
tetigon
Brak nowych postów [R75] Rozruch na mrozie
argail Rover serii 75, MG ZT 30 Pią Sty 18, 2008 22:06
String
Brak nowych postów [R75] nie pali na dwa gary... czemu? mam już dość....
tomi00777 Rover serii 75, MG ZT 23 Sro Mar 21, 2012 21:00
tomi00777



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink