Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 17:51 [R200 1.6si 99r.]problem z praca silnika i chlodzeniem
witam.kupilem dziewczynie roverka 200 1.6 z 99r.problem jest w tym ,ze ciezko odpala trzeba wcisnac pedal gazu, a jak juz odpali po 2-3 minutach obroty spadaja z 1100 do 850 i strasznie nim telepie (pewnie chodzi na trzy gary).podczas jazdy silnik gasnie po zdieciu nogi z gazu (zmiana biegow,swiatla,itp).drugi mankament to gotujaca sie woda,musze powoli odkrecac korek by cisnienie nie prysnelo mi goraca wodo w twarz.trzy razy odpowietrzalem uklad ale zawsze to samo,po nagrzaniu silnika gotuje sie woda.auto ma niby nowa uszczelke HG od 3 m-cy,nowiusienki rozrzad z pompa wody i chlodnice.osobiscie jezdze dieselem sporo tez dlubalem w trzech poprzednich, ale co do benzynki to jestem troche zielony.poradzcie mi koledzy od czygo tu zaczac szukac przyczyn tych zachowan.z gory dziekuje
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 17:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 14 razy Dołączył: 20 Kwi 2005 Posty: 143 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 18:11
przyjmując że wymieniłeś lub masz w miare nowe kable WN kopułkę palec i śeiwce to popatrz czy czasem gdzieś Ci sie przytarła rureczka która idzie od czujnika ,który jest usytuowany na listwie wtryskowej do ....... już nie pamiętam gdzie musiał bym iść i zobaczyć .Raz mi tez cięzko odpalał a jak odpalił było słychać jak delikatnie zasysa lewe powietrze .Była delikatnie pęknięta ta właśnie rureczka .Koszulka termokurczliwa dała jej rade a co do wywalania wody to może być niesprawny korek koszt nie wielki można sprawdzic
Coś czuje, że mechaniory źle HGFa zrobili...Jeśli zrobili... Ale trzeba być dobrej myśli. Szkoda, że nie trafiłeś wcześniej na nasze forum. Wiedziałbyś na co zwrócić uwagę przy zakupie Roverka i nie miałbyś teraz takich problemów.
przyjmując że wymieniłeś lub masz w miare nowe kable WN kopułkę palec i śeiwce to popatrz czy czasem gdzieś Ci sie przytarła rureczka która idzie od czujnika ,który jest usytuowany na listwie wtryskowej do ....... już nie pamiętam gdzie musiał bym iść i zobaczyć .Raz mi tez cięzko odpalał a jak odpalił było słychać jak delikatnie zasysa lewe powietrze .Była delikatnie pęknięta ta właśnie rureczka .Koszulka termokurczliwa dała jej rade a co do wywalania wody to może być niesprawny korek koszt nie wielki można sprawdzic
Dobrze gada ja miałem te same objawy dokładnie te same i okazało sie że wężyk od podciśnienia się ułamał i samochód fiksował!!!! Nie odpalał obroty szalały. Gasł na światłach, palił na 3 gary. Ten wężyk idzie od komputera przy akumulatorze i wychodzi w takeij czarnej skrzynce usytuowanej u mnie silnik 16k4f przy włączniku wstrząsowym.. Poszukaj moich tematów tam jest wszystko bardzo dokładnie opisane łącznie z naprawą i objawami.
Co do wody to:
zmien na płyn bo zima idzie
po co odkrecasz korek cisnienie samo sie wyrówna a jak plyn ucieka to znaczy ze korek jest uszkodzony i trzeba go ymienic na nowy koszt 30zl a uwierz mi ze to bardzo pomaga!!!!!!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 20:52 [R200 1.6si 99r.]problem z praca silnika i chlodzeniem
co do okablowania to jeszcze nic nie wymienialem,wole popytac najpierw niz wymieniac co popadnie.jutro obejrze ta rurke i ten korek (pewnie bedzie ten sam co w r25 bo znajoma ma takie autko to podmienilbym na chwile)
[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 18:10 ]
witam ponownie.za rada kolegow wymienilem tek korek iwoda przestala sie gotowac.natomiast co do silnika nie pomogla wymiena swiec, kabli, kopulki z paluchem i nawet czujnika temp.wciaz silnik gasnie i pracuje ponizej 1000 obrotow.sprawdzilem ta cienka czarna rurke i jest szczelna.mam zakupiony jeszcze aparat zaplonowy, narazie nie wkladalem bo moze to nie to.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum