Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 10:52 [R75] Spalanie oleju
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam. Posiadam w moim roverku silnik o poj 1800 r 75. szerokie opony 235/45/17 jezdze agresywnie czy ma to wplyw na spalanie oleju? nic nie czuc oleju ,zadnej chmurki oleju nie widac ,ale po przejechaniu okolo 2000km musze dolac jakies 250ml oleju. czy to normalene, a moze uszczelniacze na zaworach?
_________________ bakan
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 20, 2010 22:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 10:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Nie Wrz 20, 2009 10:55
Oczywiście, że ma. Jak jeździsz agresywnie to kup jakieś sportowe auto, nie niszcz tej pięknej limuzyny. Zresztą Twoje auto, Twoje wydatki. Wkrótce możesz się spodziewać HGF.
Jaki masz przebieg i na jakim oleju jezdzisz bo to tez ma znaczenie?Polecam Valvoline Durablend lub Maxlive jesli chcesz zostac przy polsyntetykach 10w40 (jak lubisz dynamiczna jazde to polecam cos lepszego).Sprawdzone na wielu autkach,spalanie oleju duzo mniejsze.Czasem pomaga plukanka silnika bo moga byc pierscienie zgarniajace lekko zapieczone syfem z kiepskich olejow.Przy uszczelniaczach zwykle jest lekki dymek zaraz po odpaleniu na zimno.Poza tym dynamiczna jazda tez ma oczywiscie wplyw,a tak ogolnie te zuzycie oleju jest jeszcze w normie,silnik spala olej jak ktos pisze ze nic nie bierze to bzdury i nic wiecej.Poza tym jezdzij autem jak chcesz,ja tez jezdze dynamicznie(jak jezdze Roverem bo to 1.4 ) i co z tego. MG sa te same silniki,a to juz niby sportowe auto.Tylko trzeba silnik dobrze rozgrzac i miec pojecie co to obrotomierz i charakterystyka silnika.HGF-em sie nie przejmuj bo sa silniki ktore nigdy go niedoswiadcza,albo juz byl(co przy tym roczniku wielce prawdopodobne bo orginalmie plastikowe tulejki do pozycjonowania glowicy byly jeszcze montowane) i jest nowa uszczelka,wiec po co sie martwic na zapas.Pozdr.
Jaki masz przebieg i na jakim oleju jezdzisz bo to tez ma znaczenie.Polecam Valvoline Durablend lub Maxlive jesli chcesz zostac przy polsyntetykach 10w40 (jak lubisz dynamiczna jazde to polecam cos lepszego).Sprawdzone na wielu autkach,spalanie oleju duzo mniejsze.Czasem pomaga plukanka silnika bo moga byc pierscienie zgarniajace lekko zapieczone syfem z kiepskich olejow.Przy uszczelniaczach zwykle jest lekki dymek zaraz po odpaleniu na zimno.Poza tym dynamiczna jazda tez ma oczywiscie wplyw,a tak ogolnie te zuzycie oleju jest jeszcze w normie,silnik spala olej jak ktos pisze ze nic nie bierze to bzdury i nic wiecej.Poza tym jezdzij autem jak chcesz,ja tez jezdze dynamicznie(jak jezdze Roverem bo to 1.4 ) i co z tego. MG sa te same silniki,a to juz niby sportowe auto.Tylko trzeba silnik dobrze rozgrzac i miec pojecie co to obrotomierz i charakterystyka silnika.HGF-em sie nie przejmuj bo sa silniki ktore nigdy go niedoswiadcza,albo juz byl i jest nowa uszczelka,wiec po co sie martwic na zapas.Pozdr.
Czyli te spalanie to normalna rzecz. Przebieg to jakies 150 tys,a jezeli chodzi oporanne odpalanie to zadnego dymu nie widac i nie czuc. Ja jezdze 7 -emka do pracy jakies 120 km dziennie okolo 140,a 150 kmh 3 osoby plus moje szerokie opony i pewnie to ma wplyw na spalanie oleju ,a juz sie zaczynalem martwic ,ze bedzie lipa. Jezeli chodzi o uszczelke to wymienilem ja jakies 5 tys km temu . Samochod byl sciagniety z niemiec z hgf
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum