Wysłany: Pon Gru 01, 2008 02:09 [R600] Wyciszenie silnika
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam,
wiem, że do 600 benzyniaka można zamontować matę wyciszającą z 600 diesla.
Wczoraj znalazłem na Allegro polietylenową piankę samoprzylepną - 1cm grubości.
Niby z przeznaczeniem właśnie na wyciszenie maski:
http://www.allegro.pl/ite...ki_silnika.html
Jak sądzicie, co będzie lepsze:
- orginalna mata z diesla, czy
- pianka?
Za pianką przemawia teoretycznie pokrycie większej powierzchni i zdaje się większa grubość, ale nie wiem, jak to się zachowuje w wyższych temperaturach. Macie jakieś doświadczenie z takimi piankami?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 23:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 02:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kupujesz parę mat i wygłuszasz.
Poszperaj na allgro były maty 50x50 co się lepiej opłacało.
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4212551
ten pan chyba sprzedaje takie 18 zł za sztukę na privie mi pisał.
Pozdrawiam,
KUba
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 17:46
SviRu napisał/a:
Jeszcze raz zapytam bo w sumie odp nie padła - czy w SDI zawsze były ty maty wygłuszające pod maską?
Raczej nie były one opcją więc każdy klekot powinien je mieć.
Montowana na kołki jest.
Jeśli jej nie masz to albo maska malowana albo mata zaczęła się "drzeć" i ktoś usunął zapewne, albo zrobił jej krzywdę traktując ją z "karchera"...
Ja kupuje tylko taka http://www.allegro.pl/ite...a_z_klejem.html
I polecam.
Stosuję ją do poprawek po nieudanych przekładkach.
Wycisza bardzo dobrze.
Efekt tez bardzo ładny, zreszta sami oceńcie.
Jeżeli chodzi o wygłuszenie maski, to masy bitumiczne, nie bardzo się nadają z racji temperatury.
Najlepsze są maty aluminiowe z wkładem pomiędzy 2 warstwami aluminium.
Ja pod maskę stosuje takie maty http://www.allegro.pl/ite...aluminiowa.html
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Sro Wrz 23, 2009 11:53
Ja użyłem takiej maty która ma tylko jedną warstwę aluminium, niby ma ona odbijać gorące powietrze od silnika, czyli chroni warstwę bitumiczną.
Syntax napisał o dwóch warstwach aluminium, ale wydaje mi się że nie ma takiej potrzeby bo wystarczy tylko z jednej strony.
Ciekawie wygląda ta mata za 23.5zł z pierwszego linku. Matę oczywiście naklejałem na rozgrzaną blachę i dodatkowo podgrzałem ją trochę opalarką. Już prawie rok minął i absolutnie nic nie odchodzi.
A do środka to nie stosowałem, ale fabryczne mam z gąbki i tworzywa.
Syntax, ta czarna mata na grodzi czołowej (firewall) to sam zrobiłeś czy fabryczna? nawet fajnie wygląda. W mojej 800setce takiej nie ma, ale wiem że w późniejszych modelach KV6 też dawali takie wygłuszenie.
Wszystko robiłem sam, to nie jest oryginalna mata
Poprostu jak coś już robię to dokładnie.
Ja się zajmuję poprawianiem Frelanderów po źle wykonanych przekładkach.
Ten na zdjęciach to jest akurat moje auto.
Sam sobie przekładałem.
Najlepiej zdjąć wszystko z grodzi .
Wtedy jak sami widzicie efekt jest najlepszy.
Jeśli Freelander jest zrobiony mechanicznie ok to ziana wygłuszenia zajmuje mi 2-3 dni.
Cała przekładka jakieś 2-3 tyg.
Ostatnio zmieniony przez SyntaX Pon Lis 02, 2009 10:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum