Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 12:19 [R620] Ściąga mi rovera na prawo
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
hello moja sprawe i pytanie kieruje chyba do jakis mechaniorow serfujacych po naszym forum lub osob ktore spotkaly sie osobiscie z takim problemem... otoz... kupilam pieknego roverka 620 sdi w dobrej cenie, ale nie wazne, to taki wstep! sciaga go na prawo, a miala byc to ponoc sprawa zbierznosci? lecz na przegladzie gosciu powiedzial, ze zbierznosc jest okej, jak i cale zawieszenie i teraz sporawa ma sie tak... szukam podpowiedzi aby nie bladzic po naciagaczach-fachowcach aby rozwiazac ta kwestie! to co zauwazylam to wyglada nastepujaco -opisze to babskim jezykiem uwaga- wydaje mi sie, ze ma to zwiazek jakis z ukladem kierowniczym {??} bo gdy na postoju kola sa wyprostowane to kierownica i jej logo sa w pozycji prostej, rowno poziomej do mnie. podczas jazdy, natomiast, aby utrzymac prostolinijna jazde nalezy utrzymywac kierownice lekko skrecona w lewo, puszczajac kierownica sprowadza sie do pozycji z postoju, no i suma sumarow auto sciaga na prawo!!! szlag mnie trafia tak przy okazji az tak to nie jest uciazliwe ale chcialabym aby moj roverek byl w stanie wysmienitym, a do tego brakuje mu tego rozwiaznia... co jeszcze zauwazylam. ze np wspomaganie skrecajac w miejscu i przy malej predkosci ciezej odrobine chodzi w lewo a latwiej w prawo! cisnac po drodze w zakrecie ze skrecomna kierownica w prawo ma sie uczucie delikatne w dloniach, ze tak nazwijmy to dyga lekko, lecz przy skrecie w lewo trzyma sie twardo i rowno kierownica i wspomaganie... tak sobie gdybam, bo jestem kobieta, i nie chce sie dac naciagnac na mega koszty, co cora zczesciej sie zauwaza w warsztatach niestety! byc moze to sciaganie w prawo w ogole nie nic wspolnego z tym co wyzej opisalam, ale tak mi sie to rzuca na pierwsza mysl! boze, tylko mi nie mowcie, ze auto u poprzednika tak zostal pizgniete, ze jest zgiete jak banan i to jest odpowiedz na moje zmartwienie? wszystkim zaintersownym dziekuje z gory za sugestie i pozdrawiam serdecznie milosnikow najpiekniejszych aut pod sloncem - roverkow (ps - no priv !)
acha - i jesze jedno male smieszne pytanko - co to jest takiego pod maska przykreconego do szkieleto przed chlodnica co ma dwa elementy wygladajce jak klaksony choc nie bedace nimi ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 23:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 12:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmm, no jest juz jakis punkt zaczepu... ale co do przegubow to raczej nie, bo mialam to w innym aucie i wiem jak to stuka przy zakrecie, a tu w moim 620 tego nie ma! ale dzieki
didi1604, stwierdzenie diagnosty na przeglądzie, że zbieżność jest OK to za mało. Tak stwierdzi gdy zbieżność mieści się w granicach normy ale nie będzie dociekał jak jest faktycznie.
Lekko przekręcona kierownica w czasie jazdy wskazuje na ingerencję w układ kierowniczy (np.wymiana końcówki drążka lub demontaż innych elementów układu kierowniczego lub zawieszenia). Dlatego należy przeprowadzić dokładnego ustawienie geometrii kół i ... zapłacić za tą usługę ponieważ diagnosta na przeglądzie nie lubi brudzić sobie rąk a ustawienie zbieżności wraz u ustawieniem kierownicy na wprost wymaga troszeczkę czasu.
Poza tym należy przyjrzeć się kołom szczególnie przednim a najlepiej zamienić je miejscami i zrobić jazdę próbną.
Pozdrawiam
_________________ Wiesław B. (wawwie@wp.pl)
Poszukuję przewodów ze skrzynką przekaźników do wentylatora chłodnicy Rover 75, jeśli ktoś ma na zbyciu to chętnie odkupię.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum