Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Ściąga mi rovera na prawo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Ściąga mi rovera na prawo

czy to kwestia ukladu kierowniczego[R620sdi]
Autor Wiadomość
didi1604 




Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Szczecin



  Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 12:19   [R620] Ściąga mi rovera na prawo
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

hello :roll: moja sprawe i pytanie kieruje chyba do jakis mechaniorow serfujacych po naszym forum lub osob ktore spotkaly sie osobiscie z takim problemem... otoz... kupilam pieknego roverka 620 sdi w dobrej cenie, ale nie wazne, to taki wstep! sciaga go na prawo, a miala byc to ponoc sprawa zbierznosci? lecz na przegladzie gosciu powiedzial, ze zbierznosc jest okej, jak i cale zawieszenie :lol: i teraz sporawa ma sie tak... szukam podpowiedzi aby nie bladzic po naciagaczach-fachowcach aby rozwiazac ta kwestie! to co zauwazylam to wyglada nastepujaco -opisze to babskim jezykiem uwaga- wydaje mi sie, ze ma to zwiazek jakis z ukladem kierowniczym {??} bo gdy na postoju kola sa wyprostowane to kierownica i jej logo sa w pozycji prostej, rowno poziomej do mnie. podczas jazdy, natomiast, aby utrzymac prostolinijna jazde nalezy utrzymywac kierownice lekko skrecona w lewo, puszczajac kierownica sprowadza sie do pozycji z postoju, no i suma sumarow auto sciaga na prawo!!! szlag mnie trafia tak przy okazji :beczy: az tak to nie jest uciazliwe ale chcialabym aby moj roverek byl w stanie wysmienitym, a do tego brakuje mu tego rozwiaznia... co jeszcze zauwazylam. ze np wspomaganie skrecajac w miejscu i przy malej predkosci ciezej odrobine chodzi w lewo a latwiej w prawo! cisnac po drodze w zakrecie ze skrecomna kierownica w prawo ma sie uczucie delikatne w dloniach, ze tak nazwijmy to dyga lekko, lecz przy skrecie w lewo trzyma sie twardo i rowno kierownica i wspomaganie... tak sobie gdybam, bo jestem kobieta, i nie chce sie dac naciagnac na mega koszty, co cora zczesciej sie zauwaza w warsztatach niestety! byc moze to sciaganie w prawo w ogole nie nic wspolnego z tym co wyzej opisalam, ale tak mi sie to rzuca na pierwsza mysl! boze, tylko mi nie mowcie, ze auto u poprzednika tak zostal pizgniete, ze jest zgiete jak banan i to jest odpowiedz na moje zmartwienie? wszystkim zaintersownym dziekuje z gory za sugestie i pozdrawiam serdecznie milosnikow najpiekniejszych aut pod sloncem - roverkow :grin: (ps - no priv !)
acha - i jesze jedno male smieszne pytanko - co to jest takiego pod maska przykreconego do szkieleto przed chlodnica co ma dwa elementy wygladajce jak klaksony choc nie bedace nimi ?? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? [you]
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 12:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 14:56   

didi1604, lozyska(piasty) do wymiany najprawodpodniej, do sprawdzenia odrazu tarcze oraz polos i przegub...

Z przodu gdy otworzymy maske tam gdzie zamek sa czasami klaksony, zalezy od roku i modelu...
 
 
 
didi1604 




Dołączyła: 21 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 21:11   

hmm, no jest juz jakis punkt zaczepu... ale co do przegubow to raczej nie, bo mialam to w innym aucie i wiem jak to stuka przy zakrecie, a tu w moim 620 tego nie ma! ale dzieki ;>
 
 
wieslaw_b. 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 64
Skąd: Sulechów



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 09:40   

didi1604, stwierdzenie diagnosty na przeglądzie, że zbieżność jest OK to za mało. Tak stwierdzi gdy zbieżność mieści się w granicach normy ale nie będzie dociekał jak jest faktycznie.
Lekko przekręcona kierownica w czasie jazdy wskazuje na ingerencję w układ kierowniczy (np.wymiana końcówki drążka lub demontaż innych elementów układu kierowniczego lub zawieszenia). Dlatego należy przeprowadzić dokładnego ustawienie geometrii kół i ... zapłacić za tą usługę ponieważ diagnosta na przeglądzie nie lubi brudzić sobie rąk a ustawienie zbieżności wraz u ustawieniem kierownicy na wprost wymaga troszeczkę czasu.
Poza tym należy przyjrzeć się kołom szczególnie przednim a najlepiej zamienić je miejscami i zrobić jazdę próbną.
Pozdrawiam
_________________
Wiesław B. (wawwie@wp.pl)
Poszukuję przewodów ze skrzynką przekaźników do wentylatora chłodnicy Rover 75, jeśli ktoś ma na zbyciu to chętnie odkupię.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Ściąga przy hamowaniu oraz po puszczeniu gazu
csdark Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Lut 25, 2011 23:51
csdark
Brak nowych postów [R620] Ściąganie w prawo
tom.gen Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Gru 29, 2010 14:54
Mazak
Brak nowych postów [R620] Znosi w prawo.
filo Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Lis 25, 2009 00:58
filo
Brak nowych postów [R620] Stukanie przy skręcie w prawo
risk Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Paź 04, 2009 11:35
risk
Brak nowych postów [R620] Tarcie przy skręcie w prawo.
vck1000 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Maj 30, 2011 12:11
vck1000



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink