Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 15:28
0,1 bara na pewno odczuwasz
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 15:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
opona rowniez jest elementem amortyzujacym nierownosci
za wysokie cisnienie to gorsza przyczepnosc na mokrym (opona szczegolnie traci przyczepnosc na nierownosciach)
za niskie cisnienie to gorzej po suchym sie jezdzi (buja, opona sie zsuwa na feldze)
na deszcz proponuje P2.0 T1.9
na sucha nawierzchnie P2.3 T.2.3
Ile to mozna pisac o cisnieniu w oponach Kazda wartosc w zakresie 2.0-2.5 bedzie oki,bez obawy o nieprawidlowe zuzycie opon i wlasciwosci jezdne.Zalezy kto co lubi,bardziej twardo itp.I tak przy roznych temp. cisnienie w oponie sie zmienia.
A czy nie ma ktoś u siebie w aucie takiej naklejki z ciśnieniami opon na przód i tył w zależności od obciążenia? Może na klapce wlewu paliwa od wewnątrz?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 20:39 ] PopaY, Dziekuję bardzo!
Ale tak myślałem, że może w Roverkach też jest taki opis gdzieś w samochodzie pod ręką, bo u taty w aucie jest
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum