Witam, ostatnio zauważyłem że mój R45 IDT jakoś wolniej łapie temp niż wcześniej. Chodzi mi o to że po odpaleniu muszę jeździć z 20min żeby wskazówka zaczęła się przesuwać do góry. Dodam że samochód jeździ normalnie, obroty są takie jakie powinny, silnik odpala jak zegarek i ładnie pracuje. Zastanawiam się czy nie jest to spowodowane tym, że temperatury są już niskie a zwłaszcza nocą i może dlatego tak wolno się grzeje. Dodam, że ogrzewanie działa prawidłowo. Może mi ktoś coś na ten temat napisać?
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 15:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 15:48
Myślisz że to może być termostat?
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 103 Skąd: nowy sącz
Wysłany: Wto Wrz 29, 2009 15:55
DANTE79R napisał/a:
Myślisz że to może być termostat?
Cześć Dante niestety nie musi być to termostat. Ja miałem dokładnie taki sam przypadek jak ty na początku mój roverek długo łapał temperaturę tak jak u ciebie i wymieniłem termostat, ale po wymianie termostatu okazało się , że to nie termostat tylko czujnik temperatury cieczy chłodzącej dawał w kość. Po wymianie tego czujnika dolegliwość ustąpiła pozdrawiam Więc może lepiej najpierw sprawdzić ten czujnik czy jest sprawny pozdrawiam
Ja mam to samo teraz ale nie cale 5.000 tys km sobie wymieniłem termostat I jechałem ostatnio do Wiednia i było 4.00 rano wiec myślałem ze to przez lekkie mrozy ale nawet po 150km nie doszła wskazówka do polowy a przy rożnych zakrętach lub dodawania gazu spadał do 1/4 i myślę ze mi czujnik pada Plyn nie ubywa ogrzewanie chodzi jak trzeba a jedynie co pamiętam to ze lekko był kabelek od czujnika pęknięty
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum