Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Czy jest takie samo turbo jak w 200 i 400 ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Czy jest takie samo turbo jak w 200 i 400 ?
Autor Wiadomość
DeathMan 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 82
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Paź 01, 2009 09:15   [R620] Czy jest takie samo turbo jak w 200 i 400 ?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam, mam pytanie. Czy we wszystkich 2-litrowych dieslach były takie same turbiny. Tj. czy w 220 420 i 620 były montowane te same turbo ? Czy może w tych słabszych bodajże 86 konnych dieslach były montowane jakieś słabsze turbiny ?
Chodzi o to, że chce kupić turbine, na aukcji pisze, że turbo jest do 420 i 220, przez telefon gość mówił, że do 620 będzie pasował, ale czy napewno ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 06, 2011 00:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 01, 2009 09:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 10:45   

Tak sa te same czy 620 lub 420 lub 220 (ale tylko te z 105KM) bo np jak w mojej 220 (86KM) jest w sumie ta sama Turbina co i w resztę L-serie ale różnica jest na tym grzybku od Wastegate. Ja mam takie złącze na drugi wężyk ciśnienia ktory idzie do pompy na grzybku a w Turbo z innych modeli jest to złącze zaraz na Turbinie a na grzybku tego nie ma :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
DeathMan 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 82
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Paź 01, 2009 18:20   

Witam, kupiłem taką jak w linku. Czy to jest ta 105 konna wersja ?

http://allegro.pl/item741..._gwarancja.html

Czy po zdjęciach jesteście coś o tej turbinie powiedzieć ?
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Czw Paź 01, 2009 18:22   

Wygląda na taką samą.
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 18:26   

nie boisz się kupować turbiny przez allegro bez wcześniejszych oględzin? skąd masz pewność że nie kwalifikuje się do regeneracji? Trochę ryzykowny zakup moim zdaniem. Nie lepiej było swoją regenerować?
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
DeathMan 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 82
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Paź 01, 2009 20:06   

Legion1349 napisał/a:
nie boisz się kupować turbiny przez allegro bez wcześniejszych oględzin? skąd masz pewność że nie kwalifikuje się do regeneracji? Trochę ryzykowny zakup moim zdaniem. Nie lepiej było swoją regenerować?


Niestety w okolicy nie znalazłem żadnej sztuki. Gość daje miesiąc pisemnej gwarancji.
Mechanik zawiózł moją starą turbine do regeneracji i powiedzieli mu, że jest ona w tragicznym stanie, za regeneracje powiedzieli ok. 800-1000 zł.
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 20:13   

DeathMan, ale to chyba normalana cena za regeneracje turbin z tego co się orientuje...
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 20:35   

DeathMan napisał/a:
Niestety w okolicy nie znalazłem żadnej sztuki. Gość daje miesiąc pisemnej gwarancji.
Mechanik zawiózł moją starą turbine do regeneracji i powiedzieli mu, że jest ona w tragicznym stanie, za regeneracje powiedzieli ok. 800-1000 zł.


Za ta cenne ja bym regenerował bez porównania jak max 1000zl :grin: Dobra cenna
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Czw Paź 01, 2009 21:58   

dokładnie, regeneracja za 1000zł to niska cena ! ja bym wolał swoją zregenerować niż kupować jakiegoś paścia na allegro. Co to jest miesiąc gwarancji? to jest nic :) jak by CI 2 lata dawał to można by się skusić.
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Pomocy! znów to samo i nie wiadomo co...
Wywala płyn z układu chłodzenia
tony_finger Rover serii 600, Honda Accord 38 Pią Lut 29, 2008 09:23
giewu
Brak nowych postów [R620] Sprzęgło - to samo co w Honda Accord?
PeterSz Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Sie 02, 2007 12:02
sTERYD
Brak nowych postów [r620 Si] Pytanie o skrzynię biegów N2S4 PG1 czy to to samo?
djvolume Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Mar 16, 2012 21:27
djvolume
Brak nowych postów [R620] Podnośnik szyb w R600 i R400 czy takie same?
jagna Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Lip 30, 2008 08:25
gucwiz
Brak nowych postów [R600] Czy możliwe jest zamontowanie Turbo
FudiX Rover serii 600, Honda Accord 9 Nie Sty 13, 2008 12:27
zuko123456



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink