Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam wszystkich,
Z gory przepraszam za brak polskiej czcionki.
Mam problem z grzalka w sondzie lambda w swoim R75. Wymienilem juz 3 sondy, uniwersalna, NKG i Boscha, ciagle wyswietla mi sie kontrolka po zapaleniu silnika. Po podlaczeniu do komputera mam ten sam blad P0141 – czyli uszkodzona grzalka. Podejrzewalem przewe w przewodach, jednak przy zapalonym silniku mam ok 13V na przewodach. Interesujace jest ze przy wylaczonym zaplonie podaje mi miernik 11V. Czy tak powinno byc? Zmierzylem opor na przewodach grzalki : 6.5ohm. Czy moze ktos domyslac sie gdzie moze byc przyczyna?
Jaki powininen byc opor na przewodach grzalki?
Czy moze byc uszkodzonu modol sterujacy? Jak to sprawdzic?
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 12:47, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 01, 2009 14:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzieki,
Po nagrzaniu sonda dziala poprawnie, podaje wlasciwe napiecie. Po skasowaniu bledu ostatnio przejechalem 300 km bez zalkocen. Jednak po ponownym zapaleniu silnika mam znowu ten sam blad w komputerze i zapalona kontrolke.
Wie ktos czy przy wylaczonym zaplonie powinno byc napiecie na przewodach grzalki. Ja mam ciagle ok 11V? pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum