Witam. Mam problem z moim silnikiem, czytalem podobne posty ale w sumie nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie Sytuacja wyglada nastepujaco, jade normalnie z predkoscia 100-140km/h wszytsko jest ok natomiast kiedy zblizam sie do np. ronda itp zmniejsam predkosc i tym samym redukuje bieg, kiedy znow chce przyspieszyc silniczek zaczyna przerywac, przez 2-3 sek przerywa i potem jest juz ok, zmienilem juz cewke, i dalej jest to samo Myslicie ze moga byc to swiece jesli nie to co powinienem sprawdzic?? Pozdrawiam
_________________ Mały ale wariat
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 02, 2009 12:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja bym stawiał na przewody Może być gdzieś przebicie ja kiedyś tak miałem. Najlepiej sprawdzić w nocy, podnieść maskę na odpalonym silniku i szukać błyskających iskierek . Sprawdził bym też kopułkę i palec rozdzielacza i na wszelki wypadek przeczyścił drobniutkim papierkiem wszystkie styki.
Kiedy podlaczylem MG-ika do kompa pokazalo mi dwa bledy jeden dotyczyl katalizatora a ten drugi to "wypadanie iskry na 4 cylindrze" myslicie ze moze to miec cos wspolnego z tym przerywaniem ? Jesli cewke mam razem z fajka i odchodzi od niej kabel do srugiego cylindra to w jaki sposob moge zmienic same kable?
Pomógł: 14 razy Dołączył: 20 Kwi 2005 Posty: 143 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Pią Paź 02, 2009 15:37
ale z tego co pamietam to pierwsza cewka patrząc z przodu samochodu łączy sie z pierwszym cylindrem i czwartym cylindrem a druga cewka leży na 3 cylindrze i łączy sie z drugim cylindrem a wybicie masz na 4 cylindrze wiec któryś ze skrajnych cylindrów nie domaga .możesz sprawdzić sprężynkę w cewce może też ona być troszkę przysiedziała i kabelki wn dla pewności można wymienić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum