Forum Klubu ROVERki.pl :: [1.8VVC] dolozenie Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8VVC] dolozenie Turbo
Autor Wiadomość
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 12:24   

A można wiedzieć czemu chcesz przejść na doładowanie? Przy takim "kręcącym się" silniku wolałbym pójść w N/A tuning - zakręcić wyżej, założyć ITB, ostre wałki + mechanikę, itp. itd.
Wiem że będzie drogo ale porządne "uturbienie" też nie należy do tanich... ;)

Ale to tylko moja skromna opinia... :mrgreen:

A na temat silnika 1.8T - ZTCW gabarytowo jest taki sam jak 1.8 / 1.8VVC, więc i łapy będą na tych samych miejscach. Chociaż, Anglicy lubią być oryginalni... :neutral:
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 12:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 15:01   

No wlasnie bedzie drogo, walki i duperele ktore moglby by dac jakies 20-30KM wiecej to juz z dobre 4tys zl. Z tego silnika turbo latwiej bedzie podniesc moc niz pozniej eszcze cos w VVC dlubac, chyba ze sienie znam to mnie poprawcie. Poza tym ile trzeba sie nauszkac zeby kupic jakies walki i inne duperele do vvc, a wydaje mi sie ze 1.8t bedzie potrafil dlubnac prawie kazdy dobry tuner
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 15:09   

bez większych problemów powinieneś wyciągnąć kolo 250km bez zakuwania tylko rodzi sie pytanie....

po co kupiłeś fele 14 cali plus śmiesznej szerokości opony? jak masz zamiar iść na grubo?


ps. ze skrzynia możesz sie pożegnać ta seryjna z 1,8T również wiec od razu sprawdź co do tego włożysz żeby później nie było problemu ze nie ma co..... ( dlatego tez mówiłem o 2.0T niezła skrzynka z szpera w serii to już dużo)
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Wto Kwi 15, 2008 15:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 15:12   

i musisz sie teraz czepiac felg :] Jeden sezon pojezdze i bedzie git, pozniej na nowy sezon jesli bozia da piniazki to pojdzie mocny silnik na starcie chcialbym miec tak jak pisalem 170-190KM ( zeby sie nie zabic od razu ), przy 14" moge dac wieksze tarcze hamulcowe, na nie by weszly zimowki, a na lato poszly by 15". To taki maly plan czy cos z tego wyjdzie sie okaze. Ogolnie chcialbym jakos od pazdziernika listopada wynajac garaz i rozebrac rovera na czesci pierwsze, zajac sie blacha i zrobic go na tip top. To takie marzenia mlodego chlopca :P
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 16:46   

:twisted: R Z E Ź N I K :twisted:


Gratulacje i życzenia dalszego rozwoju
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 19:22   

z tego co pisza na forach ang bardzo trudno jest wystroic vvc z turbo, ale jest to wykonalne, wiec dopoki sie nie wezmie za robote na powaznie mozna gdybac
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 20:28   

hadess tylko lipa bedziejak kupie softa zamontuje i po paru stowkach zł okaze sie ze nikt tego wystroic nie potrafi tak zeby nie rwalo, nie mialo big turbo dziury. Dlatego lepiej jest poki co pogdybac:P
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 21:00   

Kamil Luczak napisał/a:
na starcie chciałbym mieć tak jak pisałem 170-190KM


Ja chyba czegoś nie rozumie... Akurat też zacząłem przeróbkę Gti ale .... silnik zostawiam nak koniec... najpierw konkretnie wykończona buda, stabilne zawieszenie - konkretnie zmodyfikowane aby ulepszyć trakcje, profesjonalne obniżenie (a nie wypuszczenie płynu z zawieszenia), hamulce od F'ki, hydrauliczne sprzęgło. W planach jeszcze układ wspomagania i ABS.... - może sie uda...

Na końcu konkretne serce... wkładając 190konny silnik do seryjnej setki na 14 calowych felgach masz efekt jaki? Jak dla mnie kompletnie mija sie to z celem... a tak btw. jak kiedyś będziesz startował ze świateł pamiętaj, że seria sto ma hydrogazową zawieche - wystrzelenie poduszki przy dużej prędkości i 14calowych niedokładnie dopasowanych kołach może się wiązać z uszkodzeniem nie tylko siebie ale i innych... ale może ja nie mam wyobraźni ...

Powodzenia życzę w dalszych modyfikacjach...
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 21:07   

Kamil Luczak, zawsze mozna zlecic to firmie i niech oni sie martwia albo im nie zaplacisz :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 21:29   

Tomi dlatego pisze ze byloby to robione w listopadzie jesli bozia da garaz. Wtedy tez bym robil, blache i ewentaulnie zawias, o ile bylby pomysl jak to roziwazaci przerobic na normalny nie gazowy
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 23:42   

Kamil Luczak napisał/a:
Tomi dlatego pisze ze byloby to robione w listopadzie jesli bozia da garaz. Wtedy tez bym robil, blache i ewentaulnie zawias, o ile bylby pomysl jak to roziwazaci przerobic na normalny nie gazowy


Jak będziesz szalał tym autem tak jak teraz nie zabezpieczając zawiasu to to auto nie doczeka listopada ;/ - za mało wiesz o tym jakie są skutki jak pierdyknie poducha podczas jazdy. Miałem raz taką sytuację i szczęście że nie było nikogo innego na drodze - dwa razy 360 stopni na drodze i tyłem do dosyć stromego i głębokiego rowu i drzewko - auto skończyło na złomie ... fotki masz poniżej... prędkość ok 130km/h ... i teraz może Ci wyobraźnia zadziała...
P.S. Butla z gazem była w kole :D :wink:
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 16, 2008 17:17   

To teraz zbieram na nowy zawias w takim razie, ale musi byc ktos kto by sie podjal przerobki, Tomi w Tobie nadzieja ;)
 
 
 
michalas 



Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 4
Skąd: Nidzica



Wysłany: Sob Paź 03, 2009 23:18   

koledzy jeśli mówimy o przeróbce zawieszenia to macie na myśli przełożenie od jakiegoś innego modelu ?tak prawde mówiąc też nie za bardzo ufam tym poduszkom szczególnie przy większych prędkościach i przez zimę chciałbym pobawić się w przeróbki.
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 04, 2009 10:12   

michalas napisał/a:
koledzy jeśli mówimy o przeróbce zawieszenia to macie na myśli przełożenie od jakiegoś innego modelu ?tak prawde mówiąc też nie za bardzo ufam tym poduszkom szczególnie przy większych prędkościach i przez zimę chciałbym pobawić się w przeróbki.

Widzisz datę ostatniego postu?? Ten temat umarł półtora roku temu.... :roll:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
scorpion Tuning mechaniczny 34 Pią Kwi 12, 2013 16:12
scorpion
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 20:09
freestyler
Brak nowych postów Troche na temat 1.8VVC
kamil_luczak Tuning mechaniczny 87 Czw Lis 27, 2008 18:22
kamil_luczak
Brak nowych postów Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
kamil_luczak Tuning mechaniczny 48 Pią Kwi 18, 2008 08:35
kamil_luczak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink