Wysłany: Nie Paź 04, 2009 14:27 [R220 SDi 97r] jak wyciagnac immobiliser ??
jak w temacie. gdzie jest immobilizer. chodzi mi o to zeby go wyciagnac i zajechac z nim do jakiegos elektromechanika. pewnie z komputerem trzeba go zabrac.
i jeszcze jedno pytanie. wpisujac numer VIN na stronie roverkow, wyskoczylo mi jakie mam auto. ale nie wiem co oznacza ostatnia pozycja czyli "S/N 047225".
_________________ Lucjan
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 04, 2009 14:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Nie Paź 04, 2009 18:19
sam imobilizer i komputer zwykłemu elektromechanikowi nic nie da - muszą być podłączone razem a to tylko w samochodzie więc też trzeba go zabrać żeby można było się podłączyć kompem (testbook, t4 - nie zwykły komp diagnostyczny)
pozycja S/N oznacza końcówkę numeru nadwozia czyli VIN
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bardzo, ale to bardzo mało prawdopodobne...
każdy, kto by otworzył maskę/drzwi miałby do niego dostęp
zreszta patrząc na swój kod i nr seryjny nie widzę sposobu, żeby to powiązać
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
no ja wlasnie tez nie widze zadnego podobienstwa. ale pewien forumowicz gdzies kiedys tam napisal ze pojecha do Drezna i tam mechanik odczytal mu kod z tabliczki znamionowej . i dlatego takie pytanie bylo...
może istnieje jakaś baza fabrycznych kodów immo przypisanych do nrów vin, ale w polsce czegoś takiego już nie znajdziesz
poza tym istnieje możliwość, że ktoś zmieniał już kod po fabryce, wtedy ta baza już nie zadziała
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
to nie dobrze. wiec pozostaje mi tylko dobry elektronik. moze sie mu uda cos zrobic z tym pilotem. a jak nie to tylko podpiecie do kompa. w kazdym badz razie dziekuje wszystkim za pomoc;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Paź 05, 2009 19:50
w ostateczności pozostaje możliwość wycięcia imo i podłączenia uniwersalnego alarmu lub sterownika z pilotem - koszt potrzebnych podzespołów porównywalny z zakupem i wprogramowaniem nowego pilota (ok 250PLN)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ZTCW to istnieje też możliwość usunięcia immo przy pomocy testbooka... (to jest jedna z funkcji w komputerze sterującym silnikiem) nie wiem tylko, czy to jest permanentne, i czy ktokolwiek ze znajomych fachowców podjąłby się czegoś takiego...
generalnie jeśli masz sprawną elektrykę drzwi i choćby jednego pilota jest to całkiem niezłe zabezpieczenie... "wycinanie" tego to moim zdaniem ostateczność...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
zakupilem zapasowy pilot . i w chwili wolnego czasu cos pomysle o zrobieniu nowego pilota tak na wszelki wypadek.
a jak juz wczesniej nadmienilem w innym poscie moj problem zostal rozwiazany w serwisie elektronicznym i wszystko juz dziala.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum