dudus87, cała operacja miała na celu zrobienia oddzielnego oświetlenia dla samych wskazówek i tarcz zegarów, teraz wskazówki świeca od razu po przekręceniu stacyjki. A same zegary standardowo jak we wszystkich R + podłączony ściemniacz
luki.f, wskazówki same nie świecą tyleko np zakładasz wskazówki od Opla astry F i one przewodzą światło i wtedy po ta wskazówke dajesz światło i bedzie podświetlana Dobrze nawijam camaro17,
Odpowiadam na bardzo liczne bombardowanie mnie na PW co do wskazówek. Więc tak same wskazówki zostały wymienione przez zemnie jakiś czas temu na wskazówki od Renault Clio II, są to wskazówki które przewodzą światło. Sama operacja może nie jest pracochłonna, no ale to zależy od każdego maniakalności, lecz późniejsze strojenie odpowiednich wskazań to już inna bajka mi zajęło ok. 1 tygodnia.
Co do samego TUTKA wymiany samych wskazówek to na razie go nie ma i chyba nie będzie jest tylko wspomniane w tym wątku
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=37225 (nie wiem na której stronie)
Natomiast co tyczy się samego podświetlenia wskazówek, sprawa jest banalna, jeżeli doprowadzamy dodatkowe oświetlenie do wskazówek, u mnie diody 3mm super czerwone po 3 szt. na duży zegar i po 2 szt. na mały, to wystarczy wyprowadzić 2 kable główny plus(+) oraz główny minus(-).
Zakończyć je oczkami elektrycznymi z izolacją a następnie odkręcamy odpowiednie śrubki (dające nam +/-) od mocowania tarcz z tyłu zegarów, zakładamy oczka i zakręcamy. Dzięki tej operacji mamy podświetlenie wskazówek zawsze kiedy przekręcimy kluczyk w pozycji zapłon. Czyli reasumując podświetlane wskazówek świeci wtedy kiedy nie mamy włączonych świateł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum