Wysłany: Czw Paź 08, 2009 16:35 Re: [ r620 si 94] bagaznik na pilota
KRYS napisał/a:
Witam
Czy ktoś ma otwierany bagażnik na pilota?
Jak takie coś zrobić bo myśle że to przydatny bajer
Ja mam otwierany bagażnik z pilota. Rzeczywiście jest to przydatny bajer. Otwieram bagażnik poprzez dłuższe przytrzymanie przycisku do otwierania drzwi. Nie wiem jak to zrobić bo to cuś jest u mnie jednym z oryginalnych bajerów.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Czw Paź 08, 2009 16:39
staf, nie rozumiem po co piszesz o R75 gdzie otwieranie z pilota jest fabryczne, skoro temat tyczy się zrobienia czegoś podobnego w R600. Takim pisaniem na pewno nie pomożesz autorowi tematu..
Brawo PopaY,. Temat dotyczy R620. Co do tematu. Widzę że masz jeszcze stary typ alarmu na podczerwień tak jak ja. Z tego co czytałem raczej ciężko będzie coś takiego zrobić z tym alarmem. Do tego potrzebny by był wolny kanał wyzwalany z pilota ,a jakoś ciężko mi jest wyobrazić sobie to w naszym pilocie jednoprzyciskowym w dodatku na podczerwień. Najlepszym rozwiązaniem pewnie będzie uniwersalna centralka z takim wolnym kanałem na bagażnik albo klapkę wlewu paliwa. Jest ich bardzo dużo. Sam tak zrobię tylko nie bardzo mam na to czas a i fundusze na coś pilniejszego są przeznaczone.
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Brawo PopaY,. Temat dotyczy R620. Co do tematu. Widzę że masz jeszcze stary typ alarmu na podczerwień tak jak ja. Z tego co czytałem raczej ciężko będzie coś takiego zrobić z tym alarmem. Do tego potrzebny by był wolny kanał wyzwalany z pilota ,a jakoś ciężko mi jest wyobrazić sobie to w naszym pilocie jednoprzyciskowym w dodatku na podczerwień. Najlepszym rozwiązaniem pewnie będzie uniwersalna centralka z takim wolnym kanałem na bagażnik albo klapkę wlewu paliwa. Jest ich bardzo dużo. Sam tak zrobię tylko nie bardzo mam na to czas a i fundusze na coś pilniejszego są przeznaczone.
tylko jedyny minus tej przeróbki to dwa piloty przy kluczykach
A jakiś zestawik ( centralka + pilot + chyba siłownik zwalniania linki bagażnika) możesz zaproponowac?
Ciężko jest mi coś polecić bo sam jestem jeszcze przed kupnem i montażem. Napisałem tylko to co wyczytałem. W naszym przypadku potrzebna jest jakaś uniwersalna centralka z pilotami i siłownik do klapy bagażnika. Jest tego bardzo dużo np. na allegro. Trzeba tylko wybrać sobie pilot jaki się podoba i tyle.
Cytat:
tylko jedyny minus tej przeróbki to dwa piloty przy kluczykach
Ja mam na myśli taką centralkę radiową zamiast oryginalnej gdzie podłączysz już sterowanie centralnym zamkiem. Było na forum o tym. Nawet opisy ze zdjęciami były jak to zrobić.
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Czytałeś cały temat co Ci podałem? Tam na końcu pierwszej strony jest opis ze zdjęciami podłączenia centralki właśnie do centralki alarmu z pilotami na podczerwień. Wersja przed liftingiem. Przeczytaj dokładnie. Żadnych problemów nie było.
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
tylko jedyny minus tej przeróbki to dwa piloty przy kluczykach
Jest wiecej minusow niz jeden. Na przyklad to, ze bedzie wyl alarm. Tez o tym mysle, ale robilem juz testy. Jezeli uzbroisz alarm mozna otwozyc bagaznik z kluczyka, ale jak otworzysz z linki to bedzie wyl.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Jest wiecej minusow niz jeden. Na przyklad to, ze bedzie wyl alarm. Tez o tym mysle, ale robilem juz testy. Jezeli uzbroisz alarm mozna otwozyc bagaznik z kluczyka, ale jak otworzysz z linki to bedzie wyl.
Prawda. Ale jeśli będzie już pilot radiowy to jaki problem najpierw z pilota otworzyć samochód a potem bagażnik? Na pewno lepiej, szybciej i wygodniej niż celować kluczykiem.
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No ja jak nie daj boze zgubie pilota to tez bede szukal alternatywy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Pon Paź 12, 2009 17:58
Ja w R600 mam odłączony fabryczny alarm. Wszystko (centralny, immo i alarm) mam podłączone pod nową instalację alarmową i działa idealnie Oczywiście 350zł trzeba było dać, ale mam lepiej i młodziej
PopaY, my tu mowimy o alarmach z jednym przyciskiem, a Twoj Rovek ma inny alarm.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 44 razy Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 986 Skąd: ..: R-M :..
Wysłany: Pon Paź 12, 2009 18:23
Wiem o czym "piszecie". To miała być mała podpowiedź by pozbyć się fabryki i założyć normalny alarm, do którego można zrobić samootwierający się bagażnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum