Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Czw Paź 15, 2009 05:46
Też tak mam w Volvo. Od razu po przekręceniu na zapłon świecą się światła, mimo że przełącznik jest ustawiony na off. Wydaje mi się, że trzeba by grzebać w samym włączniku.
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
Wyłącznik nie ma nic do rzeczy..... Jest to osobna instalacja z przekaźnikiem i bezpiecznikiem.
Zobacz czy w skrzynce bezpiecznikowej masz bezpiecznik o oznaczeniu świateł i dodatkowo z literką "S"
Jak masz to wyciąg i po sprawie tylko szczerze... po co?? Moim zdaniem to bardzo wygodne rozwiązanie.
Przy odpalaniu rozrusznik pobiera bardzo duży prąd, z włączonymi światłami nie raz dostaje zadyszki więc jest mi to zbędne. Co to jest bezpiecznik S, gdzie to jest? syszalem gdzies, ze mozliwa jest ingerncja w komputer. Co o tym sądzicie?
Pytasz poważnie czy żartujesz?? Nie wiesz gdzie masz bezpieczniki??
Jak wiesz to tam poszukaj bezpiecznika, który jest wsadzony pod oznaczeniem (S) i z symbolem lamp.
Co do samego systemu skandynawskiego... Prawidłowo wykonana instalacja powinna zapalać lampy samoczynnie dopiero po uruchomieniu silnika a nie już przy włączeniu zapłonu.
Jeżeli światła uruchamiają się przy zapłonie to faktycznie troszkę lipa.
Bezpieczniki wiem gdzie są, nie rozumiem tego S:) Poza tym przed chwilą wyjmowałem bezpiecznik lamp i... no i świecą wciąz na OFF'ie.
[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 18:04 ]
Jeśli chcesz moge zrobić zdjecie bezpieczników, ale raczej na nic się nie zda. Moze gdzies jest wiecej bezpieczników?- nie uwzględniam tych pod kierownicą, bo tamte zbadałem też.
Tu jest foto Opla i jak powiększysz to widać symbole bezpieczników. Zobacz pozycję 8. Może masz podobny symbol....
http://img73.imageshack.us/img73/43/5eu2.jpg
Opis na foto służył do uruchomienia funkcji skandynawskiej w Oplu Omedze. Analogicznie jeżeli chcemy się tego pozbyć musimy bezpiecznik wyciągnąć (jeżeli mamy).
Widziałem to zdjęcie juz kilka tyg temu i szukałem tego zagadnienia wcześniej, wciąż odpada ten sposób z Ską. Prosiłbym o dalsze sugestie z tym związane, będę wdzięczny, a raczej moj akumulator
Dodam, że ja nie mam symboli- mam opisy w języku angielskim.
zaznaczone masz na czerwono, wydaje mi sie, ze musisz sie polozyc na podlodze po kierownica i kolo pedalu sprzegla masz skrzynke z bezpiecznikami, jezeli tam tego nie ma to szukaj wyzej na kablach. U mnie tez na kablu jest bezpiecznik od dmuchawy.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Perez, nie miałem na myśli schematu, tylko lokalizację bezpiecznika w aucie. Wszystkie skrzyneczki z bezpiecznikami przetrzepałem, nic związanego z Daylight tam nie ma. Zobaczę jeszcze przewody powyżej pedałami. Chciałbym, żeby obeszło się bez rozkładania całego pulpitu...
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Sty 04, 2010 11:00
Myślę, że skoro nie możesz namierzyć bezpieczników to prościej będzie zlokalizować kabelki od wyłącznika świateł i przełącznika halogenów i zrobić obejście modułu. Na schemacie masz oznaczony cyfrą 2 przełącznik świateł - jego końcówkę nr 11 w złączu C264 (kolor czerwony z czarnym paskiem) trzeba połączyć z końcówką 9 złącza C240 przełacznika halogenów oznaczonego nr 709 (również kolor czerwony z czarnym paskiem). I to załatwi sprawę. Oczywiście odcięte końcówki od modułu trzeba zaizolować.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum