Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS] Ile powinno kosztować ustawienie kąta wtrysku?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: walkie
Pią Lis 19, 2010 21:49
[MG ZS] Ile powinno kosztować ustawienie kąta wtrysku?
Autor Wiadomość
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 15, 2009 20:48   [MG ZS] Ile powinno kosztować ustawienie kąta wtrysku?
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Wczoraj przy temp. +1, emdżik miał focha i odpalił dopiero po dwukrotnym kręceniu po 10s. Odkładałem ustawienie kąta wtrysku ile się da, ale chcę mieć już to z głowy. Obdzwoniłem 2 miejsca, ale krzyczą astronomiczne wręcz kwoty :/
Nim auto oddałem do Mariana, kąt wtrysku ustawiał rzeźnik z KTS'em, który przestawił pasek na pompie i rozrząd (auto stało się tak mułowate, że przegrywałem na starcie ze świateł w autobusami :sad: ). Marian poprawił rozrząd, ale po wyczynach poprzedniego mechanika, kąta wtrysku już nie ustawił (trzeba się podpiąć bezpośrednio do pompy wtryskowej). Cała sprawa w sumie kosztowała mnie nie małe pieniądze, a auto jak kiepsko odpalało, tak kiepsko odpala nadal... :sad:
Ale wracając do nurtującego mnie pytania: ile taka usługa powinna kosztować? Na co zwrócić szczególną uwagę oddając auto w ręce pompiarza ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez walkie Pią Lis 19, 2010 21:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 15, 2009 20:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:27   

ustawienie kątu wtrysku max 150zł .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:34   

PHJOWI, dzięki - klikam pomógł.
No to mi w jednym miejscu powiedzieli 250, w drugim 300PLN. Oba warsztaty specjalizują się w naprawach układów wtryskowych. Muszę szukać dalej. Czy warto oddać auto do serwisu Boscha, bo mam taki niedaleko siebie (z ich usług nigdy nie korzystałem, ani nie pytałem o cenę)?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:36   

jeśli będzie wiedział jak i co , generalnie zakombinuj sam uniwersalny tester obd z odczytem paramtrów , bo t4 nie do końca pokazuje w silnikach idt kąt wtrysku . Chyba że tobie grzebali w samej pompie i przestawiali to już inna bajka.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:37   

Mixteted, tyle czasu na forum i temat źle napisany? Poprawić mi to proszę.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:39   

t4 pokazuje prawidłowy lub nie .

[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 16:39 ]
generalnie to podaj wartość jaką masz w tej chwili kąta , jak powyżej 12 stopni to kiszka bo nastawiacz w pompie przestawiony.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:47   

thef, poprawiony :wink:
PHJOWI, mechanik, który namieszał dysponował tylko KTS'em. Podałem mu, że wartość ma być między 2 a 4 stopnie, na co zareagował w stylu: "nie musisz mi nic mówić, ja wszystko wiem". Jak auto odebrałem, to odpalił jakby lepiej, ale później się okazało, że to tylko zbieg okoliczności. Za to stał się mocno mułowaty. Gdy przy okazji wstawiłem samochód do Mariana i zasugerowałem, że się słabo zbiera, okazało się, ze poprzedni mechanik spartaczył sprawę. Z tego co wiem od Mariusza (o ile czegoś nie pokręciłem) poprzedni mechanik: przestawił rozrząd o 1 ząbek, odkręcił pompę i przestawił pasek/koło zębate względem rozrządu, położenie wałków rozrządu pozaznaczał sobie diaxem :!: :shock: Sam już nie wiem co robić....
Dzwoniłem przed chwilą do Bosch Diesel Service i odesłali mnie tam, gdzie krzyczeli 300PLN...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:53   

wiem i dobrze że maniek to ustawiał na dobry tor, tylko martwie się czy przez to nie pierdykneły nastawiacze.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 18:55   

PHJOWI, co proponujesz? Czy ustawienie kąta wtrysku to tak skomplikowana operacja, że sam nie dam rady? Może spróbować przekręcić lekko koło przy pompie i zobaczyć jak będzie odpalał i czy nie straci na dynamice. Wtedy tylko podjadę gdzieś na KTSa, żeby odczytać dla pewności wartość kąta. Można coś w ten sposób zepsuć :lol: lub pogorszyć sprawę?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 18:57   

nie reguluj na pompie tylko na kole od rozrządu fasolkami .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:23   

Wydaje mi się, że poprzedni mechanik właśnie tak zrobił i tymsamym przestawił rozrząd. O skutkach pisałem parę postów wcześniej. Mariusz ustawił rozrząd prawidłowo i tego wolę nie ruszać. A może się mylę? Możesz napisać co dokładnie powinienem zrobić? Jakiś zakres czynności czy coś?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:26   

fasolkami nie przestawisz rozrządu , to właśnie pompą możesz przestawić.

[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 20:26 ]
jutro zrobię mały reportaż ponieważ mam jutro taką samą robotę
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:28   

Super. Będę Ci bardzo wdzięczny.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku
gdzie w okolicach Zielonej Gory
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Gru 02, 2009 15:08
marcinZG
Brak nowych postów [Honda Civic Aerodeck 2.0 iTD 20T2N]ustawienie kąta wtrysku
zeeuss Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lut 10, 2014 21:22
zeeuss
Brak nowych postów [R45] elektrozawór kąta wtrysku
kurczak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Kwi 13, 2013 14:37
szoso
Brak nowych postów [R45]bezpiecznik nastawnika kata wtrysku
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lis 28, 2014 21:04
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZS 2.0 iDT 2002r ] VP 30 i zawór kata wtrysku
gicker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sty 06, 2014 21:57
naprawa-pomp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink