Wysłany: Pią Paź 16, 2009 20:01 [ R400 DI '98] Dwa rodzaje świec żarowych Bosch
Gdy przedwczoraj ledwo odpalilem samochód ( po czterokrotnym kręceniu po 10 sekund) pojechalem i kupilem nowe świece, Pierwsze zdziwienie spzedającego, że sa tylko 3 sztuki (są w sumie niby 4 ale wiadomo dlaczego wymienia sie 3), drugie po poszperaniu w katalogu i komputerze, ze sa dwa rodzaje znaczy numery BOSCH 250 202 025 to ten z techncznego faq i drugi z koncówką 021. Róznia sie długością i tym ze mocowanie przewodu zasilającego jest w rodzaju jakiejs fajki; cos na styl swiecy zaplonowej. po wymianie poprawa niewielka prawie żadna. Może powinny byc te drugie dłuższe. dodam ze opór na zakresie 200 jest nowych jest w okolicy 020, 021, a starych 018, 019. więc inny zupelnie niż podany na forum. Ktoś ma te drugie?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 20:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
BOSCH 250 202 025 Na pewno te pasuja ja kupiłem swojego czasu bo był błąd na stronie BOSCH 250 202 023 i były dłuższe ale nie chciały wejść i nic to nie da tobie ze są dłuższe. Sprawdź jak brt pisał przekaźnik czy w ogolę prąd dochodzi.
A mial bym jeszcze uwage co do strony FAQ
Zmiencie to BOSCH 250 202 025 45-51 BOSCH 250 202 025 -->45zl-51zl bo to troche irytuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
W turbodieslach serii L montowanych w ROVERkach (niezależnie od rocznika) fabrycznie instalowano świece BERU o oznaczeniu 0 100 226 184.
Inne opcje to:
- BOSCH 250 202 025 45-51
- BORG BRG 5020025 30
- NGK DP17 (Y- 730U) 32-38
Ta końcówkę liczb co są grube zrobione teraz sa cenny żeby dopisać zł do tego ja na początku myślałem ze to maja być inne nr końcowe a nie cenna.
czyli ma to tak wyglądać:
W turbodieslach serii L montowanych w ROVERkach (niezależnie od rocznika) fabrycznie instalowano świece BERU o oznaczeniu 0 100 226 184.
Inne opcje to:
- BOSCH 250 202 025 45zl-51zl
- BORG BRG 5020025 30zl
- NGK DP17 (Y- 730U) 32zl-38zl
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum