Mój roverek długo się nagrzewa i dziś rano zauważyłem że zaraz po odpaleniu i odkręceniu korka od zbiorniczka woda wpada do niego poprzez ten cienki przewód na samej górze. W skodzie felici 1,3 taka sytuacja miała miejsce jak auto się już nagrzało.Pytam czy to oznaka że termostat jest do wymiany czy roverki tak mają.
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Paź 13, 2009 15:50, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 13, 2009 10:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po odpaleniu i odkręceniu korka od zbiorniczka woda wpada do niego poprzez ten cienki przewód na samej górze
to jest przelew i powinno się nim przelewać po osiągnieciu temperatury roboczej silnika bynajmniej tak jest u mnie
może termostat masz cały czas otwarty
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Paź 13, 2009 10:24, w całości zmieniany 1 raz
im szybciej jedziesz tym szybciej się nagrzewa
jeśli jadę 110-120km/h temperaturę osiągam po 5km jazdy a jeśli jadę wolniej to potrzebuję około 8km do tego
jeśli np.ktoś lubi styl jazdy starego dziadka to nagrzewanie się wydłuży,sam sprawdziłem jadąc za autem które się wlokło 70km/h a ja nie mogłem go wyprzedzić
diesla jest ciężko rozgrzać ale ja sobie jakoś z tym radzę jadąc z odpowiednią prędkością
Ale też tak u was jest jak odpalicie zimne auto to woda krąży przez zbiorniczek bo u kumpla w 200 dopiero jak sie rozgrzeje.
Czy taki termostat by pasował do mojego Roverka. http://www.allegro.pl/ite...nder_2_0di.html
Witam
Mam podobne pytanie.
Jeżdzę Frelkiem 2.0 TD4 z 2002r i nastepujacy problem.
Wskazowka temp. silnika jest na polowie podzialki wiec chyba norma ale auto slabo grzeje. Nie yblo jeszcze minusowych teperatur a ja nie czuje goraca w aucie. Dzis odpalilem auto i po okolo 5min sprawdzilem gruby waz idacy do chlodnicy ( gorna czesc chlodnicy od strony pasazera) i robil sie cieply. Czy to oznacza, ze termostat jest do wymiany? Jesli tak to jaki typ termostatu polecanie? Znalazlem na allegro termostat z obudowa za 230zl ale to troszke duzo. Czy jest mozliwosc kupienia samego termostatu?
Zauwazylem tez parowanie szyb gdy w aucie jest wiecej niz jedna osoba. Nawiew slabo wieje ale jakby powietrze bylo gorace to pewnie by sobie poradzilo
Pozdrawiam i dzieki za pomoc
p.s. Szyber mam zaciety, tzn nie otwiera sie ale ta przeslona na dachu zamyka sie tylko do polowy. Czy ktos moze mi powiedziec jak rozebrac szyber,zeby go sprawdzic/naprawic?
Termostat z obudową znajdziesz w lepszej cenie na www.tomateam.pl ... powietrza gorącego raczej nie będziesz miał ... mocno ciepłe tak bym nazwał ... mi przynajmniej wystarczy i nawet zimą jeżdżę w trasie w swetrze/polarze Co do parowania to ... sprawdzić filtr kabinowy + wyczyścić szyby od środka + sprawdzić czy nie masz gdzieś wilgoci w aucie + sprawdzić czy na bank obieg zewnętrzny działa. Nie znam Freelandera wiec piszę tak trochę ogólnikowo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum