Witam. Chcę kupić kompletny rozrząd.
Wymianę planuję po zakupie paska itp zrealizować w zakładzie mechanicznym.
Moje pytanie jaki pasek itp kupić
Mój roverek kupiłem z przebiegiem 202 000km a teraz już 204 000, a nie wiem kiedy pasek był wymieniany..
Pomoże ktos?
Chodzi mi o kompletny pasek rorządu z rolkami itp.
Może jakaś aukcja na allegro lub coś
BĘDĘ WDZIĘCZNY
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 19, 2009 19:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 09:12
Ja bym nie kupował sam, tym bardziej że przecież nie będziesz sam wymieniał tych częsci tylko pójdziesz z tym do mechanika jak znam życie. Kupując części u niego zyskasz gwarancję, że jeśli coś będzie nie tak to on Ci to musi poprawić, a jeśli sam kupisz i coś z tą częścią będzie nie halo to jeszcze będziesz musiał zostawić u niego dodatkowe pieniądze za wymianę. No i nie raz jest tak że mają oni dobre upusty w sklepach z częściami także często i tak wyjść może że wymiana z robocizną wyjdzie Cię w tej sumie co samemu kupisz częsci. Jedynie musisz trafić dobrego mechanika .
Ja bym nie kupował sam, tym bardziej że przecież nie będziesz sam wymieniał tych częsci tylko pójdziesz z tym do mechanika jak znam życie. Kupując części u niego zyskasz gwarancję, że jeśli coś będzie nie tak to on Ci to musi poprawić, a jeśli sam kupisz i coś z tą częścią będzie nie halo to jeszcze będziesz musiał zostawić u niego dodatkowe pieniądze za wymianę. No i nie raz jest tak że mają oni dobre upusty w sklepach z częściami także często i tak wyjść może że wymiana z robocizną wyjdzie Cię w tej sumie co samemu kupisz częsci. Jedynie musisz trafić dobrego mechanika .
wszystko się zgadza ale nie kiedy części kupione przez mechanika są droższe niż by je kupić samemu
warto też zaznaczyć od razu jakiej marki mają być części by sam jej nie wybierał
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 09:39
szosownik napisał/a:
wszystko się zgadza ale nie kiedy części kupione przez mechanika są droższe niż by je kupić samemu
warto też zaznaczyć od razu jakiej marki mają być części by sam jej nie wybierał
Popieram - dlatego napisałem że trzeba też znaleźć dobrego mechanika(pisząc to miałem na myśli również uczciwego ) . Mi się udało na za myślę że w mielcu też jest to możliwe . No ale nic na siłę, myślę że Kasa313, sam podejmie decyzję.
Wielkie dzięki..
Mam fajnego gościa wymieniał rozrząd koledze w c5 3.0 v6 i qmpel nie narzeka
Sam sobie chciałem zadać problemu.
Nie orientujecie się mniej więcej jaki to koszt? Powyżej 1000zł?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 15 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 20:07
Witam. Ja za wszystko zapłaciłem 1650 zł, sama robocizna 350 zł. Wymieniłem paski, rolki, pompę wody i płyn. Wymieniałem od razu pasek wieloklinowy z rolką i tu trochę się sszokowałem bo ten napinacz kosztowal ok 460 zł
Faktycznie, podliczyłem rozrząd i wyszło jakieś 650 zł...
[ Dodano: Sro Paź 21, 2009 14:48 ]
109,71+68,87+ 189,47+145,24+133,26= 646,55 (do tego pewnie namówiłbym Cię na uszczelniacze (2x12,51+32,99), których mechanik pewnie nie wymienił.
Do tego pasek 6PK1460 - (33,90) i płyn chłodzący (VALEO 32 zł.)
Całość z uszczelniaczami (w Twoim przypadku pewnie ich nie ma) wyszło 770,46. Jeśli do tego doliczysz robociznę (350 zł.) wychodzi kwota ok. 1000 zł.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sro Paź 21, 2009 16:56
Tomi napisał/a:
Jak rozumiem skoro wyszło to samo to 1000=1650
...no tak, to samo
P.S
Kiedyś w mądrej książce ktoś napisał:
,,...szukajcie, a znajdziecie''- mądre słowa
I jeszcze jedna myśl mnie się nasunęła po Tomiego podliczeniu :
,,Nie umiesz liczyć- licz u Tomiego''
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum