Jakiś czas temu pojawiła się informacja o planach Pol-Motu dotyczących wprowadzenia marki Roewe na polski rynek. Niestety przyszły importer nie ujawnił żadnych szczegółów dotyczących cen chińskich modeli. Na forach internetowych pojawiła się informacja, że nowocześniejszy model 550 będzie kosztował około min. 60-62 tys. netto. Postanowiliśmy policzyć orientacyjne ceny poszczególnych konfiguracji, bazując na cenniku obowiązującym w Chinach.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ostatnio zmieniony przez piter34 Wto Paź 20, 2009 09:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 08:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli Roeve zdoła przełamać stereotyp auta z Chin, to może okazać się hitem.
Obejrzałem właśnie test zderzeniowy R550 i musze przyznać, że prezentuje poziom zupełnie odbiegający od tego, do czego przyzwyczaili nas producenci z państwa środka...
W skrócie (w sumie to nie wiem, czy netto czy brutto...):
750 1.8T 160KM od 24900 $ (ok. 70000 PLN)
750 2.5 183KM od 27900 $ (ok. 78000 PLN)
550 1.8 135KM od 17900 $ (ok. 50000 PLN)
550 1.8T 160KM od 19900 $ (ok. 55500 PLN)
MG 3 1.4 103KM od 13900 $ (ok. 39000 PLN)
MG TF 1.8 135KM od 24900 $ (ok. 70000 PLN)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Przejrzałem sobie specyfikę MG-3. Trochę się polepszyło wyposażenie. Doszły m.in. przednie i tylne czujniki parkowania (z odczytem w lusterku wstecznym), lusterko wsteczne fotochromatyczne, termometr (temp. zewn./wewn.), przedni i tylny podłokietnik...
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
W tej cenie, to chyba będzie bez rewelacji cenowej... Jak pierwszy raz widziałem na oczy 750-kę (z tym samym silnikiem) mówiło się o kwocie 50-60 k PLN... a to już byłby rarytasek... pod warunkiem, że poprawili pompę sprzęgła i wentylator chłodnicy
kompletnie nie rozumiem podejścia żeby marka nie miała modelu o dynamicznym silniku
1.8 160KM nie będzie wystarczająco dynamiczny?
...czy też może na myśli taki silnik aspirujący do kategorii "sport-hatch"/GTi?
nie znam wagi 550 jednak 160Km to powinna mieć wersja podstawowa lub srednia... myślałem o rozwiązaniach które proponuje np. klasa C merca w serii sport coupe 3,2L 354KM
Póki co Roewe mają motorki mówiąc szczerze z przed 10lat. jednak sporo jest informacji o tym że R750 ma być w przyszłości napedzany hybrydą... to samo chyba się bedzie tyczyć R550 hatchback... z tego co wyczytalem.
ale faktycznie. cenowo to rewelacji nie ma zarówno jeśli chodzi o R750 jak i R550.
nie znam wagi 550 jednak 160Km to powinna mieć wersja podstawowa lub srednia...
550-ka waży ok. 1500 kg (na białoruskiej stronie jest XLS z danymi technicznymi) i z podstawowym silnikiem 1.8 133 KM przyspiesza do setki w 13,5 sekundy. Czyli faktycznie bida z nędzą. Dla 1.8 160 KM, który aktualnie jest najwyższym silnikiem w gamie (co to jednak za gama, która składa się z dwóch jednostek?), podaje się przyspieszenie 9,3 s.
Ciekawy jestem, czy będą do tego modelu montować jednostki 2.5 litra...
xROnx napisał/a:
cenowo to rewelacji nie ma zarówno jeśli chodzi o R750 jak i R550.
To chyba w sumie nie tak źle, bo gdyby cena np. 750-ki zaczynała się od powiedzmy 50-60k, to pojawiałyby się głosy, że to będzie tandeta...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
nie znam wagi 550 jednak 160Km to powinna mieć wersja podstawowa lub srednia...
550-ka waży ok. 1500 kg (na białoruskiej stronie jest XLS z danymi technicznymi) i z podstawowym silnikiem 1.8 133 KM przyspiesza do setki w 13,5 sekundy. Czyli faktycznie bida z nędzą. Dla 1.8 160 KM, który aktualnie jest najwyższym silnikiem w gamie (co to jednak za gama, która składa się z dwóch jednostek?), podaje się przyspieszenie 9,3 s.
Ciekawy jestem, czy będą do tego modelu montować jednostki 2.5 litra...
no to faktycznie osiągi na poziomie Poloneza z silnikiem Rovera ja nie jestem super wymagający ale jednostka która by go rozpędziła w 7sek co nie jest jakim super wyczynem była by do przyjęcia
ja nie jestem super wymagający ale jednostka która by go rozpędziła w 7sek co nie jest jakim super wyczynem była by do przyjęcia
7sek to chyba ZR160 ma
Generalnie rzecz biorąc ja to widzę z innej strony. 1.8T jest dość dynamiczny, a za razem nie spali nie wiadomo ile, a ten drugi argument w samochodzie za te pieniądze będzie bardziej przemawiał do kupującego.
dobryziom napisał/a:
np. klasa C merca w serii sport coupe 3,2L 354KM
Trudno powiedzieć czy z czasem nie wyjdzie jakaś topowa wersja tak jak ZTV8 kiedyś.
Macałem pompkę i jest taka sama (przynajmniej organoleptycznie)
piter34 napisał/a:
Ciekawy jestem, czy będą do tego modelu montować jednostki 2.5 litra...
Człowiek z PolMotu na PolAgrze mówił że na razie tylko silniki 1.8. Podobno z Chin padła propozycja diesla 1,6 ale podobno szybko wybili im to z głowy.
Ceny netto miały być coś ok:
68tys brutto za 750
i chyba 57tys brutto za 550
Mogłem się pomylić z cenami ale nie za dużo. Przedstawiciel otrzymał od nas wizytówkę i sam wyszedł z propozycją że podeślę na stronę klubową prospekty o obu modelach. Dotarło coś?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum