Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0TD 01r] Hamowanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0TD 01r] Hamowanie
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 26, 2009 18:31   

do 98 roku (lub końca 97) były tarcze z przodu wentylowane a z tyłu pełne jak u mnie

później w większości przypadków były z tyłu bębny a na przodzie pełne.

baltian napisał/a:
greg-si drgania występują praktycznie od razu. Od wciśnięcia pedału po jakichś mniej więcej 2 sek


Upieram się dalej że to tarcze kiepskiej jakości. Pod dwóch sekundach czyli tarcze już są nagrzane. Gdyby waliły cały czas to można doszukiwać się winy w układzie kierowniczym. Lecz to też nie zawadzi sprawdzić.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 26, 2009 18:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pon Paź 26, 2009 20:27   

Z tego co ja wiem to wszystkie diesle modelu 400 i 45 mają z przodu pełne, a z tyłu będny, a tylko benzyniaki mają z przodu wentyl, a z tyłu pełne...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 2.0Di, '98] Pasy bezpieczeństwa a hamowanie
mi_sza1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Wrz 03, 2010 16:50
mi_sza1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink