Forum Klubu ROVERki.pl :: Klocki hamulcowe do sportowych tarcz.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Klocki hamulcowe do sportowych tarcz.
Autor Wiadomość
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 27, 2009 10:36   Klocki hamulcowe do sportowych tarcz.

Chciałem podpytać o doświadczenia innych w w.w. temacie. Hamulce już popiskują... od jakiegoś czasu a fabryczne felgi mają już niemały rant. Dojechał do mnie już komplet tarcz (przód i tył) i trochę się zastanawiam, z jakimi klocki je złożyć. Może macie jakieś doświadczenia. Czekam na sugestie...

Od razu mówię, że nie mam zaufania do Ferodo i EBC, do tego nikt mnie nie przekona.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 27, 2009 10:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 10:52   

chyba tarcze maja już ranty :)

Rozumiem ze będziesz zakładał te nowe tarcze national performans więc raczej bym nie pakował twardego klocka wiec ATE, textar, Lucas(TRW) raczej odpada... możesz spróbować Ferodo DS performans bo u mnie na wierconej tarczy sie sprawdza ale ty nie masz zaufania wiec pozostaje z miękkich mintex...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 27, 2009 11:13   

Nie znalazłem Mintex'a do ZS'a
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 12:16   

Tomek, na tej stronie maja Mintexy do ZS180. http://www.motorsportworld.co.uk/
A moze Tarox Fast Road, tez chyba niezle klocki? :roll:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 13:34   

Tomi napisał/a:
Nie znalazłem Mintex'a do ZS'a


ostatnio badałem temat i użytkownik ople-gsi na allegro sprzedaje klocki Mintexa poniżej ceny do ZS180/ZR160

Mintex:

klocki przód: 143PLN/kpl
klocki tył: 89PLN/kpl
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 21:44   

EBC Greenstafy sie sprawdzaja w ostrej jezdzie; szybko schodza, wiec chyba miekkie, ale pyla. pracuja dobrze juz od niskich temperatur.
a Jurid? mial ktos do czynienia?
_________________
-------------
וροVVЄя
Ostatnio zmieniony przez spider666 Sro Lis 04, 2009 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:30   

spider666 napisał/a:
EBC Greenstafy sie sprawdzaja w ostrej jezdzie; szybko schodza, wiec chyba miekkie, ale mocno pyla. pracuja dobrze juz od niskich temperatur.
a Jurid? mial ktos do czynienia?

Szczerze mowiac to mam dokladnie odwrotne doswiadczenia z greenstuffami :shock:
Po pierwsze malo pyla jak na sportowe klocki, z reszta tak jest na ich stronie napisane ze niskie pylenie i to sie u mnie sprawdza, bo czesto tylne felgi po ostrej jezdzie mam bardziej szare niz przednie. Nie twierdze ze nie pyla, ale w porownaniu np. do Ferodo to bardzo malo.
Po drugie jak dla mnie to kilka hamowan z 200-0 i praktycznie po zabawie. Hamuja oczywiscie nadal, ale to juz nie to samo i potem mozna smigac ale bardzo ostroznie. Mialem kiedys Ferodo w Nissanie i powiem szczerze ze tamte klocki byly duzo lepsze, bo nigdy nie udalo mi sie ich zagrzac, a tu.. widze ze raczej redstuffy sa bardziej wskazane.

To ze greeny hamuja od niskich temperatur to sie zgodze i ze szybko schodza tez niestety :mrgreen:

Najlepiej hamuja tak po lekkim rozgrzaniu jak sie przejedzie ostro pare kilometrow. Wtedy sa jak brzytwa, ale niestety tylko do pierwszych dwoch dlugotrwalych hamowan, potem to juz tylko hamuja, bez rewelacji. :roll:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 10:34   

docent w tomcacie też zeszklił greenstuffy ... póxniej przesiadł się na redstuffy, ale te potrzebowały sie rozgrzać, zeby w ogóle hamowały ;) ...

PS. Tomi i tak pisał, że w EBC niebałdzo chce kupić ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 11:14   

Brt napisał/a:
docent w tomcacie też zeszklił greenstuffy ... póxniej przesiadł się na redstuffy, ale te potrzebowały sie rozgrzać, zeby w ogóle hamowały ;) ...

PS. Tomi i tak pisał, że w EBC niebałdzo chce kupić ;)


no cóż jest to średnia firma która zrobiła sobie dobra reklamie i popłynęła na fali Tuningu który nie tak dawno do nas przypłynął z zachodu... na szczęście ludki szybko rozkminiły temat. Nazwa mówi sama za siebie Ekstremalnie Badziewne Części :)

optymalne rozwiązanie na którym skończyłem badać temat to tarcza Brembo MAX lub Lucas(TRW) z klockiem Mintex. Dla poprawy pracy zacisków dobry płyn plus węże w oplocie i nic więcej w tym temacie raczej się nie zwojuje.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
mlodyjp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 58
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 20:21   

mam pytanie trochę z innej beczki..
moj r200 ma tarcze niewentylowane i zastanawiam sie czy zacisk różni sie od tego przy tarczach wentylowanych..
czeka mnie zmiana tarczy ale wentylowane są o około 9 mm szersze i stąd moje obawy czy wejdą do zacisków
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 20:52   

Zmiana rodzaju tarcz wiaże się ze zmianą jarzm i zacisków. Poszukaj na forum ... tematy zwiazane ze zmianą hamulców były nieraz poruszane .... tutaj nie róbmy bałaganu :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Sro Lis 04, 2009 09:31   

ceremony napisał/a:
raczej redstuffy sa bardziej wskazane


one z kolei na zimno prawie hamowania nie maja, nadaja sie owszem do ostrej jazdy ale trzeba je dlugo rozgrzewac. takze chyba raczej rozwiazanie na minimum klika okrazen na torze w jednym przejezdzie :)


ceremony napisał/a:
Mialem kiedys Ferodo w Nissanie i powiem szczerze ze tamte klocki byly duzo lepsze


To sie zgodze bo mialem dlugo F premier w innym aucie i nie miale do nich zadnych zastrzezen, dlugo wytrzymywaly, mocno hamowaly od zimnych do goracych. Mialem w zestawie z tarczami Ferrodo i bylo rewela.
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 898
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 04, 2009 11:26   

A używał ktoś klocków ZIMMERMANN? jak się one spisują?
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Pią Lis 13, 2009 12:08   

Miałem klocki i tarcze tej firmy(Zimmermann) i były bardzo dobre. Ale ja i tak gustuję w Textar :) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200]zaciski hamulcowe do tarcz 282mm
alter6 Tuning mechaniczny 13 Nie Gru 01, 2013 16:43
Kozik
Brak nowych postów [MGF] Klocki hamulcowe, tarcze
Mad Tuning mechaniczny 5 Pią Sie 20, 2010 10:03
Mad
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98] Tarcze hamulcowe i klocki-Dobór
kolin Tuning mechaniczny 73 Nie Wrz 19, 2010 09:28
Ma-Pi
Brak nowych postów Rover 200 Zmiana Tarcz na tuningowe
Chakus Tuning mechaniczny 3 Nie Lip 30, 2017 09:54
bociannielot
Brak nowych postów [R620Si 2.0] Wymiana tarcz hamulcowych (przód)
cage Tuning mechaniczny 19 Pon Kwi 04, 2011 19:27
zuber84cool



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink