Rozumiem, ale pojąć nie mogę po co Ty go tak kręcisz
Ja kręcę do 4, rzadko do 4,5k bo moment czuć, że spada
A najwyższą moc ma przy 4,2k rpm
A jak przepływka padła to jeździłem na odpiętej po prostu i tak się powinno robić, bo mi na padniętej jeździł słaaaabo, a palił dużo.
Ogólnie to na odpiętej zbiera się pięknie od samego dołu, ale na wyższych się dławi.
Na dobrej jest odwrotnie - na niskich muli, a na wysokich tylko migają obok mnie samochody Dlatego chcę zmienić mapy na te od 113 KM, bo podobno będzie się lepiej zbierał od dołu
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 22:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Spalanie na odpiętej przepływce u mnie było wyższe średnio o jakieś pół litra. Na zwalonej natomiast wyższe o 2 litry... Na odpiętej miałem odcinkę przy 4k rpm, a przy 3,5 k słychać było metaliczny dźwięk...
przy odpietej przeplywce auto przechodzi w tryb serwisowy i nie wejdzie ponad 4 k rpm, stad te problemy
nie liczylbym na znaczna poprawe dolu przy kompie z 113km autka, bo dolu te autka mocnego nie maja, musisz sie liczyc ze dol dla auta keidy zaczyna sie mu chciec jechac to 1,8 k blizej 2 k rpm trzeba grzebac w aucie by to zmienic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wiem, wiem
Ale będzie trochę mocniejszy, na wyższych obrotach też
Jeszcze wstawię sportową wkładkę filtru powietrze K&N, to podobno też daję trochę mocy w dolnych partiach
ciekawy jestem czy u mnie w landku jest ta 4 czy 5 pinowa przepływka, czysto teoretycznie spytam czy walnięta przepływka objawia się jakoś przy odpalaniu? czy może ona powodować problemy z odpalaniem? btw znalazłem na allegro zamiennik za 155zł oto on
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lis 28, 2009 20:23
Odgrzewam temat. Przyszła pora i na mnie. Przepływomierz do wymiany. W związku z tym mam pytanie do osób, które przekładały wkład od Opla. Czy zmienił się zakres obrotów, w jakim auto dotychczas się zbierało (oczywiście z czasów jak poprzednia przepływka była sprawa)?
Napisałem do sprzedawcy, u którego kupował kolega Cultus, z zapytaniem o nr wkładu. Dostałem odp., że nie może sprawdzić, bo przepływomierze są oryginalnie zapakowane. Może ktoś polecić od kogo warto kupić?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Każdy przepływomierz o danym numerze ma taki sam wkład.
Co do zakresu obrotów - wszystko to samo. W końcu ten sam wkład, więc nie ma prawa się różnić. Pasuje nawet do puszki od zamiennika, jakby ktoś nie był pewien, tak jak kiedyś ja.
Ja kupowałem u kolesia, który sprzedaje na allegro, ale odebrałem w Białym osobiście.
http://moto.allegro.pl/it...0281002180.html
Będzie git
Będziesz musiał kupić torxy z dziurką w środku, albo pomęczyć się chwilę z kombinerkami żeby wykręcić wkład
Ja wybrałem ten drugi wariant i wkręciłem potem na zwykłe blachowkręty
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum