Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] 250000tys km ciśnienie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 16:17
[R600] 250000tys km ciśnienie?
Autor Wiadomość
kinek 



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 7
Skąd: tychy



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 18:55   [R600] 250000tys km ciśnienie?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

czołem. mam roverka 2.0 sdi 1998r ok 250000tys km jest to przebieg jak najbardziej oryginalny. powiedzcie mi bo mierzyłem cisnienie na cyyl i nie wiem czy to jest dobre czy nie. 1-30, 2-29, 3-28, 4-29. co o tym sadzicie? prosze o opinie. auto sprawuje sie raczej robrze
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lut 24, 2011 22:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 28, 2009 18:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10928
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Paź 28, 2009 19:51   

moim zdaniem wypas :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
sikules 



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 15:24   

Czy któryś z Panów może mi podać jakie powinno być prawidłowe ciśnienie tj. fabryczne ?
Problem polega na tym iż posiadam Honde accord 1996 r TDI i tam jest silniczek roverka tylko nie wiem czy silnik ten jest z rovera 600 czy 620 jeśli 620 to takie dane znalazłem: >>KLIK<<
czy to są prawidłowe dane ?

Natomiast do R 600 nie ma danych :bezradny: Może ktoś jeszcze z was robił pomiary ?

Generalnie chodzi o to, miałem rozbiegniecie silnika i po wymianie turbiny przeczyszczeniu dolotu etc silnik pracuje ale strasznie szarpie potem to mija, sprężanie na cylindrach wynosi 1-14 2-14 3-16 4-16 mechanik mówi ze to śmiesznie mało i ze najprawdopodobniej jest skrzywiony wał lub korbowody. Proszę was o pomoc

No i pytanie z którego roverka mam silnik czy 600 czy 620. Vin mojej hondy to : SHHCF15200U005071
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10928
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 16:15   

silnik diesla 2,0 był montowany zarówno w R600 jak i 620 (ten sam silnik) różnica jest tylko w oznaczeniach modelu samochodu.
Sprężanie jakie podałeś jest faktycznie bardzo niskie jak na diesla, ale co do tego ma skrzywiony wał to nie mam pojęcia... myślę, ze raczej zawory masz pokrzywione, albo przestawiony rozrząd, albo nie ma już w ogóle pierścieni na tłokach :hm: albo ktoś tak zmierzył... czy ten silnik w ogóle daje znaki życia??
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
sikules 



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 10
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 17:28   

silnik pracuje ale w ogóle nie ma mocy i jak postoi to ciężko pali np. Jak go zostawię na noc to rano trzeba go krecic ok 5-10sek żeby zaskoczył i wtedy zaczyna się dławić (podobnie jak odpalanie na dużym mrozie ). Po odpaleniu silnik strasznie szarpie jakby palił bez jednego gara albo 2 cały samochód się buja i są kłęby białego dymu i smród ropy, po chwili to ustaje tj jak lekko go pogazuję ok 2 k obrotów i wtedy się uspokaja potem jak go zostawię na np 3 h to tez nie ma problemu z odpaleniem dopiero jak jest niepalony przez dłuższy czas.

Jak myślicie drodzy forumowicze co to może być ? Ja w sprawach mechaniki jestem zielony, nie miałem nigdy praktyki ... A niechce żeby ktoś mnie naciągnął na poważne koszta... Prosze o pomoc !

edit : Jeszcze jedno mnie zastanawia, skoro to są te same silniki to czemu kolega kinek ma większy stopień sprężania niż podany na stronie którą załączyłem ? Wg danych na stronie sprężanie powinno wynosić 20 a kinek miał ~ 30 :bezradny:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10928
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 19:05   

to nie jest stopień sprężania, tylko sprężanie ;)
przy dieslu 20 atmosfer (albo 2MPa) to rozsądne minimum, także jak jest zdrowy silnik, to może być jak najbardziej wyższe, jak jest zadbany to bez problemu utrzymuje się ok 28at.

co do Twojego problemu, to najpierw sprawdziłbym, czy wtrysk jest dobrze ustawiony, a może i rozrząd. Te pomiary sprężania są co najmniej podejrzane, przy takiej kompresji, to silnik pracuje, bo Cię lubi, normalnie to jest sprężanie benzyny, a nie diesla.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r600sdi] cisnienie w oponach
rami1000 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Maj 30, 2011 18:12
kasjopea
Brak nowych postów [R620] Ciśnienie w oponach
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Paź 19, 2008 14:51
thef
Brak nowych postów [r 620]małe ciśnienie smarowania
leo496 Rover serii 600, Honda Accord 0 Czw Paź 18, 2012 16:16
leo496
Brak nowych postów [R620] Ciśnienie w zbiorniczku....
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Lip 17, 2009 21:59
BorysOpole
Brak nowych postów [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach
kotulsky Rover serii 600, Honda Accord 35 Nie Gru 04, 2011 11:49
kotulsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink