Nie ma zadnej rewelacji ja na manualnej skrzyni bez tempomatu fakt że 2.0 uzyskałem 5,2l/100 zastanawia mnie inna sprawa w manualu przy prędkości 100km/h obroty sa wyższe tak coś ok 3000rpm automat musi chyba inaczej mieć.
Jak kiedyś testowałem to przed 2700rpm czyli przed otwarciem pierwszego VISa (to jet jakoś ok 87-90km/h udało mi się na kompie zobaczyś 4,8l/100 ale to jest bzdura każde auto tak pali wystarczy że się zatrzyma i ruszy i ma 8l/100. Słuzbowa toyota 2.0 D4D w dieslu potrafi jechać i pokazywać że pali 3l/100.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a mnie się wydaje, że w jednym jak i drugim przypadku (tej max. prędkości) mógł sobie testować na dyno
muzyczka leci to i nie słychać szumu wiatraka
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Mnie się też to wydaje mało prawdopodobne. Poza tym zwróćcie uwagę, że komp pokazuje wartość średnią, a z jaką szybkością zmienia średnie spalanie... komp musiał być chwilę temu zrestartowany a dystans od restartu nieduży, skoro tak szybko zmienia się średnie spalanie... Jak dla mnie - jeśli nagranie zostało zapisane na drodze - tu musiał mieć z lekkiej górki...
zastanawia mnie inna sprawa w manualu przy prędkości 100km/h obroty sa wyższe tak coś ok 3000rpm automat musi chyba inaczej mieć.
Ja na skrzyni i silniku 2.5 mam 3000 obr przy 120km/h
Najmniejsze spalanie jakie odnotowałem to tras przy prędkości 80-120km/h i 7,7l ale każde depniecie do wyprzedzania i już skakało do 7,8-8,0l
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Viniu, na manualu. Jak miałem 2.5 na skrzyni od 2.0 to miałem właśnie około3tys obr przy 100km/h. Jak ją zmieniłem to mam te same obroty przy około 120km/h. Na hałas raczej nie narzekam nawet przy 180 ale miło że piątka jest dłuższa bo elastyczność silnika można chociaż lepiej wykorzystać.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum