zgoda ale teraz masz zimę a to jest przy krótkich odcinkach jak w moim wypadku przyczyną takiego spalania.
sam będę musiał przebadać swoją może też mam coś z nią
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
A ja uparcie twierdze że możesz mieć coś nie tak z czujnikiem Temperatury. W sumie jak on jest walniety to masz wyższe spalanie bo silnik na ssaniu chodzi cały czas albo przechodzi w tryb awaryjny. Mi tez palil 12l ale nawet nie wiedzialem ze jakis jelen poprzedni wlasciciel wyciagnal wtyczke od czujnika i caly czas chodzil w awaryjnym. NIe wiedzialem o tym bo samochod swietnie sie sprawowal tylko spalanie wydawało mi się większe.
Ale ogólnie jak możesz za te 80zł miec nową lambde to bierz i sie nie zastanawiaj nawet bo to sie przyda ba powiem wiecej załatw mi tez w tej cenie!
Wracajac do sprawy sprawdz chociaz czy kostka dobrze stuka na czujniku potem ja odlacz i zobacz jak silnik chodzi a jak bedzie Ci sie chcialo to sprawdz jakie wartosci podaje czujnik w technicznym faq jest dokładnie opisane co i jak!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Vesper416, ja dzisiaj chcialem przeczyscic krokowca ale nie mialem tak malego torxa.... i dupa ale zrobie to niebawem silnik po nagrzaniu schodzi z ssania a mozesz powiedziec gdzie w roverku znajduje sie czujnik temp i jakie sa ew koszty jego usterki, zastanawiam sie czy nie zrobic analizy spalin ... zeby byc pewnym czy to sonda czy nie
[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 21:57 ] Vesper416, jesli z tym zalatwianiem mowisz serio... to nei ma problemu z ym ze wolalbym sprwdzic czy pasuje i dziala u mnie najpierw zeby Ci chłamu nie wyslac .... nie lubie wciskac ludziom badziewia ... pozniej by wyszly jakeis nieporozumienia, ale jesli wymienie i wsyzstko bedzie okej, napewno dam znac
Koszt takiego czujnika to okolo 60zl.
Stojac przodem do silnika to znajduje sie z prawej strony silnika jest chyba brązowy jesli dobrze pamietam. Zamontowany jest na takim kolanku połączonym z którąś rurą od cieczy chlodzącej. Sa tam dwa czujniki ten widoczny to jest właśnie od ECU ten o którym mówie a ten co jest pod spodem co ma tylko jeden kabelek to jest czujnik temperatury na deske rozdzielczą! Wartosci CI nie podam bo nie pamietam ale w dziale FAQ wszystko jest opisane.
Z tą sondą to mówie serio nie potrzebuje teraz bo moja jest sprawna ale nigdy nie wiadomo kiedy sie moze przydać. a jak mam dać 300zl a 80 to jest różnica także jesli mozesz i bedzie ok to ja poprosze
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Vesper416, niema problemu jesli moge pomoc to czmeu nie
[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 18:25 ]
Odgrzeje temat... Mianowicie bede wkladal uniwersana sonde NTK-NGK i czy moze ktos z was jezdzi na uniwersalnej sondzie i powie jak to sie spisuje ... z gory dzieki za odpowiedzi ...
sonda uniwersalna boscha nie pasuje, jest za gruba, za to uniwersalna NGK jest ok.
Czujnik temperatury pasuje od Opla - koszt 19 zl, sprawdzalam w motoryzacyjnym do rovera 60 zl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum