Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam
Proszę o pomoc.
Jak można dolać olej do skrzyni biegów (automat).
Koszy wymiany jest za duży.
Proszę o szybką odpowiedź.
czy jest jakaś miarka, ile wlać?
Jak się tam dostać?
pozdrawiam
mirek
[ Dodano: Sro Wrz 09, 2009 14:06 ]
dobra, coś znalazłem. temat nie aktualny.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 07, 2011 20:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 13:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam. Fajnie by było gdybyś sie podzielił swoimi informacjami, bo ciekawi mnie jak to zrobic. A jeszcze mam problem z przelozeniem biegow, mianowicie gdy przechodzi mi z 2 na 3 lub z 3 na 4 jest dosc ostre szarpniecie. Nie wiem czy tak ma byc czy moze mozna to jakoś zniwelować.
Ja czegoś nie rozumiem skoro się kupiło automat to trzeba dbać o niego, zmieniać olej itd. a nie dolewać a pozniej są pytanie dlaczego coś tam sie dzieje w skrzyni. olej tak samo trzeba zmieniać jak w silniku nie ma wyjscia
skoro się kupiło automat to trzeba dbać o niego, zmieniać olej itd. a nie dolewać a pozniej są pytanie dlaczego coś tam sie dzieje w skrzyni. olej tak samo trzeba zmieniać jak w silniku nie ma wyjscia
Dokładnie.
[ Dodano: Nie Lis 08, 2009 15:32 ]
Oposisko napisał/a:
A wiesz może jak rozwiazac problem szarpania przy przelozeniu biegow?
Może być załatwiony filtr.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie zgodzę się ze olej w skrzyni trzeba wymieniać tak jak w silniku,ale pomijając to. Dla rozjaśnienia mojej sprawy- mam ROVERA 618si z 1996 roku w tej chwili auto ma przejechane 200 000km olej w skrzyni był wymieniony 20 000 km temu wiec nie wydaje mi się by wina w/w usterek leżała po stronie oleju, jeżeli się mylę proszę o poprawienie. Co do dbania o auto, nie będę komentował bo to zbyteczne.
Nie zgodzę się ze olej w skrzyni trzeba wymieniać tak jak w silniku,
Tak samo jak w silniku - olej w skrzyni trzeba zmieniać. Oczywiście rzadziej i zależnie od stylu i warunków jazdy. Słyszałem o zaleceniach nawet co 80.000km jeśli warunki są lekkie i głównie trasa.
Oposisko napisał/a:
olej w skrzyni był wymieniony 20 000 km temu wiec nie wydaje mi się by wina w/w usterek leżała po stronie oleju, jeżeli się mylę proszę o poprawienie
Ale filtra zapewne nie wymieniłeś, bo do tego trzeba wyjąć i rozmontować skrzynię. Więc jak już wspominałem; szarpanie może być (ale nie musi) efektem zawalonego filtra.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Mayson ma rację. Byłem wczoraj u mechanika, Obowiązkowo ma zmieniac filtr i olej w skrzyni, stąd szarpanie. U mnie tż czuć przełożenia. Ale nie oszukujmy się to nie nowoczesna 6-cio 8 smio biegowa skrzynia tip czy inna. Zawsze będzie czuć jak zmienia biegi. Cena u mnie ma wynieść około 300 zł za olej i filtr, czy to dużo?
_________________ Rover 620si 2,0 kat . 130 km-automat
Cena u mnie ma wynieść około 300 zł za olej i filtr, czy to dużo?
Wydaje mi się, że to niedużo. Gdy ja chciałem kupić filtr do mojej, to kwota brzmiała OK 250zł - nie liczę oleju. Najwięcej i tak raczej wyniesie robocizna, bo u mnie trzeba skrzynię wyjąć aby zmienić fitr - ogólnie trochę lipa i odechciało mi się tej wymiany. Przy przebiegu 195.000km wymianiłem tylko olej i póki co jest OK.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum